úterý

H&M skirt.. HOT or NOT

 Na tento článek mě přivedla maminčina batikovaná sukně. Myslím, že je to pár let, co si ji koupila na dovolené u moře. A právě tento styl batikovaných sukní zamířil i do značky H&M.
Jen si nejsem jistá, kolik úspěchu s ní tato značka udělá. Obzvláště, když si právě totožnou máte možnost vytvořit sami doma za mnohem nižší cenu. Ale rozumím tomu, že řada lidí raději řekne, že má značkovou sukni, než-li podomácku vyráběnou :).



A jaký je Vás názor na sukni z HMka , HOT or NOT?



SHARE THIS POST

39 komentářů:

  1. zrovna dneska jsem v H&M na tu sukni koukala :) já osobně batikované věci nemám ráda ... takže mě tyhle sukně nechávají chladnou :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně ne, nemám ráda batikované věci ;)

    OdpovědětVymazat
  3. not:)))
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. K bílému tílku a bílým gladiátorkám... dokonale letní! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se líbí ta jejich :) ale já bych si ji nekoupila, protože to není můj styl. U moře jsem ale nosila podobnou, jako má tvoje mamina ;). A máš pravdu, já bych si ji třeba s radostí udělala doma sama. Ikdyž ta jejich má trošku jiný střih.

    OdpovědětVymazat
  6. I'll have to say hot (potentially with the right outfit)... I think it's pulled off right...it can work..

    OdpovědětVymazat
  7. Náhodou je to super ako stvorené k vode alebo na pláž

    OdpovědětVymazat
  8. Not :)

    http://astylishfairytale.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. mně se hrozně líbí! Ale musela bych to nosit jen třeba s bílým tričkem, aby se to nebilo..:)

    OdpovědětVymazat
  10. nemam rada batikovane veci ale k moru preco nie :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se líbí jako dobrej a použitelnej nápad na batiku.

    Nelíbí se mi ale, jak posledních několik let všechny řetězce batikou pohrdají jakožto něčím trapným a sockovským, a teď to předhazují v kolekci za těžký prachy.)

    OdpovědětVymazat
  12. NOT. Tento styl není nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
  13. Ha, to je náhodička. Maminka taky vlastnila úplně stejnou sukni, jako máš na sobě ;)
    Každopádně, nejsem na batikované věci.

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní31/5/11 16:00

    nepaci a pride mi dost trapne, ze si davas ruky hore pri foteni, aby tvoje brucho vyzeralo chudsie... hanbis sa za to ze si baculatejsia ci co?

    OdpovědětVymazat
  15. K někomu se to hodí a k někomu ne, ale spíše hot! :)

    OdpovědětVymazat
  16. nemám ráda batikované věci ,takže not ,ale některé věci z téhle kolekce jsou pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nejsem zrovna milovník batiky...takže not :/ Ale na druhou stranu má moje kamarádka dost podobnou a jí to sluší.

    OdpovědětVymazat
  18. NOT :) tento styl se mi nelíbí...ale je pravda že někomu to určitě slušet může

    OdpovědětVymazat
  19. Líbí, nemám ráda pestrobarevnou batiku, ale takhle jen s modrou je to hezké.. ale radši bych si ji vyrobila doma, těžké to není, že..:-)

    OdpovědětVymazat
  20. mne sa batikovane veci vybavuju s letnymi folkovymi festivalmi, takze podla raz za cas si to kludne mozes dat v ramci nejakeho hippies outfitu :)

    OdpovědětVymazat
  21. asi bych jí nenosila ale když bych měla říct, která je hezčí tak by to byla jednoznačně ta tvoje. Co na tom, že není značková.. Alespoň je originální.

    OdpovědětVymazat
  22. HOT! Batika je opäť v kurze plus konkrétne táto sukňa je z kolekcie WATER-AID a 25% z predaja poputuje na charitu, do rozvojových krajín na zlepšenie prístupnosti a čistoty vody. Takže by si prispela aj na dobrú vec.) Ale aj tá tvoja je veľmi fit!

    OdpovědětVymazat
  23. to s amálo komu hodí táto batika,skôr takým éterickejším ženám a slečnám než dáka ultra moderna cica s ofinou do čela :D to si neviem predstaviť

    OdpovědětVymazat
  24. Mne sa táto sukňa páči ale zvyšná kolekcia ma neoslovila. Batika je super, asi každý druhý rok sa k nej vraciam:)

    OdpovědětVymazat
  25. jo je ok šla bych do ni :D

    OdpovědětVymazat
  26. Mně se to líbí.. Bílé tílko nebo košile plus gladiátorky a na léto jako stvořené..:)

    OdpovědětVymazat
  27. mě se to moc nelíbí , ale podle toho , jak by to člověk zkombinoval a nosil :)

    OdpovědětVymazat
  28. mně se ta sukně líbí, ale není můj styl :).

    OdpovědětVymazat
  29. Nemám ráda batikované věci, takže not :) I když s těma plavkama vypadá ještě jakž takž, stejně bych si ji nekoupila :D

    OdpovědětVymazat
  30. Já batiku osobně moc nemusím, ale nikdy neříkej nikdy, třeba ponožky v sandálích jsem nesnášela a teď když to všude vidím, tak se mi to začlo docela líbit .. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©