čtvrtek

H&M Swimsuit

Léto se blíží a s ním i mánie v jedení zásadně zdravých potravin, ale také hledání ideálních plavek pro tento rok. Jenže, ať hledám, jak hledám, tak si stále nejsem jistá, které plavky jsou ty pravé.  No na mě asi žádné, ale odmyslím-li pupek, zadek a stehna, do léta budu určitě vypadat jako laň nebo alespoň jako jelen. A právě pro takového jelena hledám dokonalé plavky. A i přes touhu mít modrý svršek s košíčky, H&M plavky jsem nakonec zavrhla. Uvidíme, které si nakonec vyberu, ale s vysokou pravděpodobností skončím v Topshopu u červených, které už mám nějakou tu chvíli vyhlédnuté. Ale teď je tady další otazník... A to, zda-li ke mně nepůjde červená barva stejně tak, jako pěst na oko. 
Utíkám si raději přichystat plášťenku a náhradní oblečení na zítřejší den, protože se u nás na škole koná jiý proslulé "poslední zvonění"
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Anonymní5/5/11 20:52

    Ahoj, taky u vás probíhá korunování letošních třeťáků - budoucích čtvrťáků?:D Mě to letos čeká a docela se bojim, prý pro nás mají přichystaný mlíko s červama :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle modrý vypadají moc pěkně. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymous:
    Korunování neprobíhá. U nás se jde na všechny stejným metrem, takže tě nejlíp polijí kýblem octové vody a nechají tě sníst nějaký humus, po kterém máš za pár hodin žaludeční obtíže. Ale doufám, že se tomu všemu díky plášťěnce a mému sprinterskému nadání vyhnu.

    OdpovědětVymazat
  4. Hele taky sem to tak řešila. Nakonec sem skončila v Tchibu a sem nadmíru spokojená. Z těch HMkovej sem moc nadšená nebyla no a to sem si myslela že si tam něaký koupim.

    OdpovědětVymazat
  5. Ale ten vrch ti svedci.. aj farba..Preco si ich zavrhla? :)

    OdpovědětVymazat
  6. myslím, že červené sa ti hodia :) Ale svetlo fialová by tiež nebola zlá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, do léta budem jako jeleni! :D Sice jsi zrzka, ale červené plavky by se mi na Tobě asi líbily. Tričko už ne, ale plavky jo.

    OdpovědětVymazat
  8. Já vím jaký červený myslíš!!! Teda alespoň doufám:D a buď ráda,že máš alespoň nějaký to břichno,zadek a stehna.. Kluci se pak moc nebojí,že by tě "zlomili" a že seš křehoučká holka.. Jsi jedinečně dokonalá taková jaká si i s těma pár chybama,ale kdo přeci nějaký ty chyby nemá ne? :))

    OdpovědětVymazat
  9. ja chcem strašne indiánske plavky hmm :) alebo zlaté!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne plavky :-) seknú ti ... ja na tomto ušetrím, pretože mám v hlave určitý komplex, ktorý mi nedovolí chodiť na kúpalisko a ukazovať sa v bikinách... :(

    OdpovědětVymazat
  11. mě se ta barva těch plavek moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  12. och, veru do leta to u mňa musí byť takých 6 kilo dolu, ale u teba? Máš brucho, aké by som hneď brala!

    OdpovědětVymazat
  13. vyzera to trosko ako spodnepradlo ale na plazi to tak posobit nebude :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ceady: mít bříško jako ty, tak si pískám :D

    OdpovědětVymazat
  15. Hodně štěstí s hledáním, taky zrovna scháním nějké pěkné plavky :D

    OdpovědětVymazat
  16. plavky maji skvělej tvar! :))
    a sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  17. Moc se mi líbí nový design blogu. :) Já mám taky problém sehnat plavky.

    OdpovědětVymazat
  18. Love it sweetie! You look fabulous, great color btw it looks stunning with your hair ;-)
    xx

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©