neděle

I found a new life in the forest

Právě jsem se vrátila domů z nádherného víkendu na motorkách :), který byl opravdu kouzelný a na můj žaludek, i bez přecpávání velice náročný, protože jsem neměla za celou dobu ani ovoce, ani zeleninu, ale jen smažená jídla. A to smažený sýr, bramboráčky a v neposlední řadě buřt, který jsem si sama včera opekla k večeři :D (Na druhý pokus, protože při prvním mi začal hořet klacek i se špekáčkem :D... Nakonec  mi můj milý německý přítel přinesl chlebíček i hořčici, protože jsem prý kouzelný :D a mé mastné cpaní se bylo dokonáno).
 Jediné, co mě utěšuje a udává tuhle nezdravou stravu jako polehčující okolnost je to, že jsem jedla s mírou a večeři jedla už v šest hodin a ne v 9jako jiní :D.
Ale o jídle jsem se bavit nechtěla. Nu což :D.... Přestanu povídat, protože po celém tom víkendu smrdím jako tchoř. Takže hurá do koupelny.

DALŠÍ FOTKY PŘÍŠTĚ
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. To musel být suprácký výlet. Opekáné párky na ohni, bramboráčky,...všechno bych si dala, mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si teda nedala, naprosto chápu jak to myslíš s tou náročností pro žaludek, ale zní to jako fajn víkend:-) Jak já se těším na léto někam mimo civilizaci..

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá to tak ako v dákom tábore pre skautov :D

    OdpovědětVymazat
  4. ale ja som to nemyslela v zlom práveže sa mi to zdá útulné :D

    OdpovědětVymazat
  5. [vaaaaaaaaau]poslední fotka je skvělá

    OdpovědětVymazat
  6. mala si aj ocásek na baretke?:D

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní1/5/11 16:09

    Co je to hořtice?

    OdpovědětVymazat
  8. Och,veľmi závidím!Brala by som poblízku taký les!

    OdpovědětVymazat
  9. Těším se na další fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  10. O zdravém jídle raději nemluvit. Lednička zeje prázdnotou. Ať žije namrzlá zelenina a těstoviny každý den!

    OdpovědětVymazat
  11. Les, les je kouzelné místo. Les, les zbožňuju.
    Jsem ráda, že sis víkend užila. =)

    OdpovědětVymazat
  12. wau, já ti to tak závidím ;)) ta příroda je kouzelná!

    OdpovědětVymazat
  13. tak to musel být super výlet... teda až na to smažený jídlo =D

    OdpovědětVymazat
  14. Tvůj článek mi připomněl moje stravování na festivalech, také samé smažené dobroty - smažáky, langoše, hranolky.:-) Podle fotek to musel být krásný víkend!!:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak aspoň sis to užila a jednou za čas se to nezblázní! :D Zívidím ti ! :)


    www.juilletstoryoflife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. páni, ty si už veľká motorkárka!

    OdpovědětVymazat
  17. já chci též takovou projížďku na motorcee! :))

    OdpovědětVymazat
  18. darling thank you for follow me !!
    i'll follow you

    and beautiful pictures, love the forest

    OdpovědětVymazat
  19. Jee tie chatičky !! toto mi chýýýba...muselo byt skvelo :-)

    OdpovědětVymazat
  20. To musel být parádní víkend:D!!! Já se tak těším až vytáhnu kolo a taky někam s milým vyrazíme:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©