neděle

I want to go to the beach

Léto se blíží a taky o to více touha něco si dokázat. Abych to upřesnila... Dokázat si, že 2měsíce stačí na to, abych si netrhla ostudu. A věřte mi, že ostudu jsem do nynějška dělala téměř na každém kroku. Nebo mám alespoň takový pocit.
 Jednoduše si občas připadám jako Renée Zellweger ve filmu Deník Bridget Jones. 
SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. takhle si asi občas připadáme každá. Ale je důležitý brát život s humorem. Stejně, jako ona :).

    OdpovědětVymazat
  2. jej to je pekná textúra :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky si tak připadám. často, ale buď v klidu, nejsi v tom sama! :)
    a ten šátek je super! :D

    OdpovědětVymazat
  4. ty jo já bych jela hned a váela se od rána do večera u moře! a aspon mas vtipnej zivot :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj, zmenila som URL ale v ziadnom pripade sa nechystam odmlcat! =)

    http://sick-things-by-wicked.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. špatný odkaz, again please

    OdpovědětVymazat
  7. krásnej šátek, a na ostudu kašli! určitě bys sis jí neudělala, jsi krásná :)

    OdpovědětVymazat
  8. yeah, už na to koukám. To není špatné :) Tenhle samý obrázek jsem dneska viděla na we♥it :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ou Tak to se omlouvám! :D

    OdpovědětVymazat
  10. neboj je nás víc jak si tak připadáme:D a hezký outfit na pláž jako dělanej:)

    OdpovědětVymazat
  11. I want to go to the beach too. =)

    OdpovědětVymazat
  12. ja sa hanbím ísť k vode, jedine ak tak k moru, kde ma nikto nepozná! ale ty, prečo? veď si úžasná

    OdpovědětVymazat
  13. pořád nějak nechápu proč by si si měla dělat ostudu? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Ceadynko!
    Ty šaty jsou strašně hezký. Úplně miluju tuhle barvu a ty rybky tam nemají chybu. :)
    Zdá se mi, že jsi nějak zhubla, ne?

    OdpovědětVymazat
  15. juj, pláž by som brala aj ja a všetkými desiatimi :) hneď teraz... :)
    nebridgetjonesuj! :) ju stále hnevalo ako vyzerá a aj tak to bolo jedno, lebo našla toho, kto ju ľúbil aj s kilami naviac :P

    OdpovědětVymazat
  16. úplně si mě naladila na takovou tu letní pohodu;)

    OdpovědětVymazat
  17. jakápak ostuda, vypadáš krásně!

    OdpovědětVymazat
  18. jé děkuji za sledování! a mám taky ten šátek ale modrý:) a chci taky na pláž! a k moři!:))

    OdpovědětVymazat
  19. presne tú šatku mám... a len kvôli pláži sa teším na leto :)!

    OdpovědětVymazat
  20. love that color, and i wish i was at the beach right now!

    OdpovědětVymazat
  21. Určitě nejsi jako Bridget, máš přeci chlapa a nenosíš na sobě koberec ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Mam stejnej jen žlutej :)

    OdpovědětVymazat
  23. very summery and very pretty in pink! xxo

    OdpovědětVymazat
  24. ahh anoo, to chcem vsichni!:)))

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní23/5/11 12:46

    jestli nemáš předpoklady k tomu být hubená tak bych se na ty diety vykašlala...pomůže ti leda cvičení ale to chce pravidelně jinak se to zase vrátí do starých kolejí a ještě ani to ti nezaručí hubenou postavu - dost záleží na stavbě těla a ty ji máš jakoby silnější, s tím už nic nenaděláš. Já třeba můžu jíst co chci, mám pořád svých 50kg, ale zase mi jdou vidět na dekoltu a na žebrech kosti což taky neni zrovna dvakrát hezký. Přijmi se taková jaká jsi.

    OdpovědětVymazat
  26. Já vím, jaká jsem a vím, jakou stavbu těla mám. A taky s tím jsem smířená.
    Určitě nestojím o to, abych měla kostnatý hrudník. Vím, že bych toho nikdy nedosáhla a také vím, že je to není ani trochu pěkné.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©