čtvrtek

They have 2 lambs


Právě jsem se vrátila ze školy. Za chvilku už mám předposlední jízdy v autoškole, takže Vám tady narychlo vytvářím článek z dnešního rána, kdy jsem byla u jehňátek, která si přivezli rodiče mého přítele včera večer. Jsou tak rozkošná a ustrašená, že se mi je nepovedlo nalákat ani na něco dobrého.
Doufám, že příště už se mi povede dostat se k nim blíže.
Nemohu si pomoct, ale když je vidím, mám chuť začít říkat:"ťuťu, ňuňu". :D Jsem neponaučitelná :D.
Mějte se hezky, už na mě čeká auto před domem.




A nyní by mě zajímalo (:D) , zda-li už jste konečně spokojeni, že jsem začala přidávat fotky ze svého všedního dne? ...nebo je to stále nudné a nijaké? Protože už opravdu nevím, jak jinak psát stejně jako před tím.
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. sú zlatučké :D ja ked som bola malá chodili sme s kamoškami na taký dom kde mali ovce,prasce,kravy,sliepky no všetko a tam sme išli k ovečkám a dávali im papať a kamoška sa vždy snažila vyliezť si na jednu a chcela sa na nej povoziť :DDDDDDD ako keby bola kôň hahaha

    OdpovědětVymazat
  2. že je nebudete jíst? /resp. přítelovo rodiče/ :(

    OdpovědětVymazat
  3. Like your blog :)
    Beautiful pictures

    http://www.ethnicspring.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Peťa:
    To víš, že nebudou. :D
    Mají je prý místo sekačky. I když oni jsou schopni všeho. :D
    Ale já jím jen kuřecí a to výjimečně. :D Takže u mě se určitě požívání oveček nechystá

    OdpovědětVymazat
  5. Minulý článek "tuctový" byl. Teda tipy na použití šátku jsou fajn, akorát se dají najít všude, pokud se o to člověk zajímá. Kdežto tyto roztomilý ovečky a tvůj zážitek k tomu ne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jany:
    o to tady nešlo. Takovéto články sem dám jednou,dvakrát do měsíce.
    Ale šlo o to, že si tady pár původních čtenářů stěžovalo na to, že píšu nezajímavé články o sobě samé.

    OdpovědětVymazat
  7. A proč se ohlížíš na ostatní? Vždyť přece ty si můžeš psát co jen se ti zlíbí. A kdo nechce, tak to nemusí číst, no ne? Přece se nenecháš nikým ovlivňovat;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©