sobota

MACARONS RECIPE /Makrónky

Měla jsem 50minut do oslavy... V hlavě mi šrotovalo tolik myšlenek, ale stále ne  a ne přijít na rychlý a nepracný recept. Najednou mi to došlo.... "Vytvořím makrónky!", řekla jsem si. A tak se taky stalo. Sice jsem je v tom spěchu odflákla, recept udělala od oka, ale konzumentům natolik zachutnaly, že mohu být s výsledkem prvně vlastnoručně dělaných makrónek jedině spokojená.

NA MAKARONKY BUDETE POTŘEBOVAT:


110 g rozmletých mandlí

200 g moučkového cukru

3 bílky


Z bílků ušlehejte tuhý sníh tak, aby při otočení misky sníh nevypadl :D. (rozumíte mi?)
Mezitím si smícháme mandle s moučkovým cukrem, které následně přidáme k vytvořenému sněhu. Vmícháváme opatrně. / polovinu směsi jsem smíchala s holandským kakaem / 
Poté dle cukrářského sáčku nebo pomocí lžíce od oka uděláme kolečka. Počítejte s tím, že se Vám vytvořená kolečka zvětší. Takže je lepší, vytvářet je dál od sebe, aby se Vám následně neslepily!
Pečeme 12minut na 150stupňů.
Poté necháme vychladnout, protože vychladlé makrónky lépe odlepímte od pečícího papíru.
NA NÁPLŇ BUDETE POTŘEBOVAT:

400g smetany na šlehání
1/2pytlíčku mletých mandlí
3/4 balení vanilkového pudingu
asi 5 lžic moučkového cukru

smetanu vlijte do kastrůlku, vařte na mírném plameni. Vzápětí vsypte puding, cukr i mandle a míchejte a míchejte, aby se Vám nenadělaly hrudky.
! Náplň jsem dělala od oka, takže s cukrem si to ohlídejte. Ale jelikož jsou makrónky opravdu sladké, náplň slaďte opravdu jen zlehka, aby měla opravdu jen jemně nasládlou chuť. 
výsledné makrónky už jen odneste na párty a můžete je společně s přáteli zbaštit.
Tento recept je opravdu velice snadný. Upečeno a dokuchtěno jsem měla během půl hodinky... ( Makrónky jsem totiž dělala na dva plechy)... Většinu jsem udělala od oka a i když nevypadají tak dokonale, tak jejich chuť dokonalá je :)! Takže Vám popřeju dobrou chuť! A já jdu na tu párty

Byl tady dotaz, zda-li nejsou makrónky příliš sladké. Samozřejmě, že sladké jsou. Řekla bych, že je to jeden z nejsladších dezertů (nebo jak to nazvat), který jsem kdy jedla. A to jsem ze základního receptu vypustila dalších 50g cukru.
Takže jak jsem říkala, náplň má makrónky zjemnit, takže s cukrem šetřete :).
Další moje recepty naleznete v rubrice FOOD.
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. mňamííí :). Dostala jsem na ně teď ohromnou chuť.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to dobře :) Až nebudem vědět co máme píct tak tohle určitě vyzkoušíme :)

    OdpovědětVymazat
  3. a není to moc sladké?:)
    http://chuckina-fashiondiary.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tohle sem hledala a nikde nemohla najít, děkuji Ceady! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To mě nikdy nenapadlo si makrónky sama udělat, je to super nápad :D

    OdpovědětVymazat
  6. mňám to mi robíš naschval zrovna keď mám neskutočnú chuť na nejaké koláčiky

    OdpovědětVymazat
  7. hmm vyzerajú fakt dobre :) a pravdepodobne ešte lepšie chutia :D trochu mi pripomínajú laskonky akurát v hnedom prevedení

    OdpovědětVymazat
  8. No dala bych si, tuhle mňamku zbožňuju =D

    OdpovědětVymazat
  9. Sakra, pošli ochutnávku! ;DDD

    OdpovědětVymazat
  10. Bože mami upeč mi to prosím! :D

    OdpovědětVymazat
  11. oooo inspirovala jsi me!!!
    to zkusim
    ted jsem akorat dopekla buchtu s malinama:))
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. takéto chute mi robiť na večer

    OdpovědětVymazat
  13. mňam mňam! recept si požičiam niekedy :)

    OdpovědětVymazat
  14. noo tak muzu dodat jen sakra velky "mnam!" :D

    OdpovědětVymazat
  15. vyzerá to skvele! Mňam!

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadaj dokonale :-) Čekám na příhodnou chvíli (až nikdo nebude doma - máma je kuchařka a tak by mi do toho moc kecala) a pokusím se je taky udělat :)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní29/5/11 21:13

    Právě jsem je dodělala, jsou výborné! :) děkuju za recept :))

    OdpovědětVymazat
  18. Jsem ráda, že se tento recept někomu hodí. Takže já děkuju :). A dobrou chuť!

    OdpovědětVymazat
  19. Hmmm, určitě to vyzkouším :) Život si musíme umět osladit, tak proč ne zrovna tímhle ;)
    To s tím otáčením misky - vždycky jsem se toho bála a radši to odhadovala od oka :D

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní3/8/12 18:31

    Makronky jsem také dělala a taková menší rada, příště zkus ještě před vložením do trouby s plechem zaklepat a nechat je tak 30 minut trošičku oschnout, ony pak nepopraskají ;) Jinak tu máš výborné recepty, už se těším, jak nějaký vyzkouším :))
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©