neděle

Make-up for Gingers


Vím, že oční linky nejdou moc vidět, ale na obrázku nakreslené pro představu viditelné jsou :). A stejně, většinou jsou i vám během dne vidět převážně, když na vás kouká někdo, kdo je o hlavu vyšší nebo když mrknete.
Článek je vytvářen celkem narychlo, protože jsem tento víkend strávila celý na motorkách, takže teď se jdu naložit do vany a hurá do učení. Přeju Vám pěkná zbytek dne.

Fotky z moto-srazu snad příště :)
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Jé, to je super :-) Mám moc ráda tvoje články s kosmetikou! Takhle ti to moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mne o problémovej pleti ani nehovor chystám sa ku kožnej :)) no a ja som ľavá neviem si poriadne namalovať linky :)) )

    OdpovědětVymazat
  3. tie oči sú perfiš! a záhlavie blogu tiež!

    OdpovědětVymazat
  4. Je to krásný, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  5. paradne si to zdokumentovala!

    OdpovědětVymazat
  6. Mám je z Deichmanna, koupila jsem je minulé léto, ale teď takový taky prodávají hodně, jen tyto už neviděla... :)

    OdpovědětVymazat
  7. That last shot is pretty cool :)

    http://ladyonaroof.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. tu linku pouzivam aj ja a je vazne super!

    OdpovědětVymazat
  9. Ty si tá najkrajšia red head na svete!

    OdpovědětVymazat
  10. ja ti toho k tomu make-upu moc nereknu, ale to zahlavi je krasne!

    OdpovědětVymazat
  11. Love it. I am immediately forwarding the link to my red headed best friend. Thanks.

    OdpovědětVymazat
  12. Ty stíny vypadají úžasně :))

    OdpovědětVymazat
  13. ty mas tak krasne vlasy :) a velmi ti to pristane!!!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©