úterý

My Animal Print Handbag


kabelka 2nd-hand, klobouk H&M, triko Takko, svetřík by cousin, kalhoty C&A

Nedávno mi na formspringu napsal anonymní čtenář, zda-li moje neustálé focení před bílou zdí je "nouzovka" nebo, zda-li se mi tyto fotky líbí. Mně osobně se fotky u zdi libí. Řada cizojazyčných blogů, které sleduji, právě takto fotí. Takže mně fotky u zdi opravdu nevadí. Ale dalo by se i říct, že jde o nouzovku, protože na focení mám tak Klárku z Prahy, se kterou se vídáme párkrát do měsíce. Tudíž bych měla 1článek na týden. Ale pokud Vám to vyhovuje...? :D

A další pokračování/zpráva od stejného anonymního čtenáře byla ta, že moje fotky u zdi jsou pravděpodobně focené webkamerou.  Opravdu jsou moje fotky tak špatné, že se Vám zdá daný výsledek stejný jako kdyby šlo o kvalitu webkamery? 

Ale, proč si z toho dělat hlavu. Lidi jsou urýpaní (včetně mě).
Fotky z nákupů už mám nachystané na zítřek :). Ale nečekejte zase nějakou "nálož fotek". Jsem chudá studentka, která ráda baští :D a potom má i z toho mála málo :D, takže si nemůže vybavit ze dne na den celý šatník. Ale teď jsem se nad sebou zamyslela a začínám tvrdě šetřit :D.




Abnormálně mě rozčiluje nynější vzhled stránek a už od začátku změny uvažuji o naprosto primitivním rozvržení stránek přesně tak, jako na obrázku výše. Co vy na to?

SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. wow tá kabelka je krásna!a nerob si hlavu s magorov čo s anudia a nemaju čo robiť ale vyhladávať chyby a maličkosti :D

    OdpovědětVymazat
  2. nechápu, jak někdo něco takovýho může napsat.. Já se taky fotím u zdi, sice málo prostorné, ale fotím a fotky máš náhodou hodně kvalitní, takže bych si s tím vůbec nelámala hlavu.. ;) A ta taštička je dokonalá, potřebovala bych takovou.. odkud ji máš? :)

    OdpovědětVymazat
  3. krása ja to nechápem fotky u stenu sú v pohode a kvalita je naozaj super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky u zdi mi tedy rozhodně nevadí, alespoň tam není nic rušivého. Kabelka je super :). A jsem zvědavá na tvé úlovky.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se tvoje fotky libí a ta kabelka je božská :) ! Z anonymů si nic nedělej,mě taky píšou různý věci a akorát se nad nimi pobavím :)

    OdpovědětVymazat
  6. :) bazárek u mě na blogu!

    www.pierrotandcolumbine.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, pardón, nevšimla jsem si toho řádku s obchody.. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. taky jsem tu hrubku už pak opravila :D :) No, já ani nevím, možná to je hustotou vlasů, ale možná že spíš tím, že jsem si vlasy trochu narovnala, ale né přímo od kořínků a tam zůstaly zvlněný, takže možná tím.. těžko říct :) :D Nebo tupírákem toho docílíš :)

    OdpovědětVymazat
  9. kabella je super aj klobucik :)

    OdpovědětVymazat
  10. fotky vôbec nevyzerajú ako z webkamery! niekomu asi preskočilo alebo sa nevyzná vo fotkách :D
    taška je krásna a fotky u steny sú super ;)
    a tak ma napadáá. toto si mala dnes na sebe?:D Neviem ako u vás ale u nás pečie a mať na sebe letné šaty je veľa!:D

    OdpovědětVymazat
  11. super cool hand bag! love it!!

    OdpovědětVymazat
  12. Taky bych někdy fotila u stěny, bohužel žádnou takovou vhodnou nemám :-) Fotky nevypadají jako z webky a kabelka je skvela..

    OdpovědětVymazat
  13. Nemám ráda rejpavost. Sama jsem to dělala (ano, uznávám občas dělám), ale krotím se. Je to hrozná vlastnost ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Ta taštička je vyloženě rozkošnická! A Lissie taky můžu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ježiš, já Ti zapomněla pochválit kabelku! Tak tedy, Chválím kabelku! ;)

    OdpovědětVymazat
  16. love animal prints. that's why i super love your handbag! take care!

    http://dianepancho.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Vzhled je moc hezký :) (chech, můj třetí komentář u článku :D)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj ahoj :)

    srdečně jsi zvána na mou 1. giveaway :)
    http://c-m-writer.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Mě se ta bílá stěna líbí, protože tu fotku neruší a je to příjemný! A ta taška je DOKONALÁ! :) A z těch anonymů si nedělej hlavu, mě se tvé fotky celkově i kvalitou moc líbí...;)

    OdpovědětVymazat
  20. prdneš na urýpaných!
    ..blog má nové oblečenie, dobreee!! :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní10/5/11 19:56

    Chapu dotaz na webku - vzpomen si, ze vetsinou na fotce nemas ani hlavu ani nohy a dost fotek je rozmazanych, takze to fakt muze vypadat jako z webky.

    OdpovědětVymazat
  23. skvělej kup v sekáči! kabelka je parádní

    OdpovědětVymazat
  24. Koukám, že tu máš stejně zase jiný design :D Mě se spíš asi líbí ten co jsi mi poslala ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Mě se nejvíc líbí to jablko :D A ten klobouk!

    OdpovědětVymazat
  26. Ach, ta kabelka.. ta je tak.. uchvatna! <3

    Ja fotky z webkamery miluju, jak jsou rozrnene a takove "akcni" :D ale Tvoje nejsou foceny webkou, pozna kazdej :D

    Mej se kouzelne*

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní29/6/11 12:05

    ta kabelka je vážně úžasná :-) a černá Ti sluší

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©