pátek

My Healthy Pizza

 Nechci se nějak chlubit, to určitě ne, ale tento recept na pizzu byl ten nejlepší, jaký se mi povedl udělat. Tuto celozrnnou pizzu bych mohla označit za tu nejlepší pizzu, kterou jsem kdy jedla! Takže určitě tento snadný recept vyzkoušejte.
Sama mívám strach s kynutým těstem, ale díky nádobám Tupperware se vše povedlo na jedničku.
Hurá na recept...

 NA PIZZU BUDETE POTŘEBOVAT:
pšeničnou (200g) a žitnou mouku (také 200g) , 30ml olivového oleje, 4g sušeného droždí, 5g cukru, 6g soli, 200-250ml vody


Nejprve si uděláme kvásek z droždí, 1/3 teplé vody (ne horké) a z cukru.
Mezitím smícháme mouky, sůl, olej.... poté přidáme vzešlý kvásek. Těsto propracujeme v rukách, přiklopíme utěrkou nebo víčkem a necháme na teplém místě 30minut kynout. 
Těsto rozdělíme na dvě části, protože z něj velice snadno uděláme dvě pizzy, takže o to větší možnost experimentování máte. 
Já jsem vsadila na sýrovo-cibulovou pizzu a na brokolicovo-hermelínovou pizzu, kterou zbožňuju.


A TADY PÁR FOTEK Z KUCHTĚNÍ A PÁR RAD K RECEPTU
na teplém místě necháme vzejít kvásek (sušené droždí, cukr, voda)
odměrka Tupperware, kterou jsem si odměřila 30ml olivového oleje
do malého protlaku jsem přimíchala 6stroužků česneku a trochu kečupu na zjemnění - VYŠLO MI TO NA CELÉ 2PIZZY
A nezapomeňte, že na pizzu patří také oregáno. 
výsledná cibulová pizza, brokolicovou už jsem nestihla vyfotit. Tak moc byla pizza jedlá :D.
A ať mi nikdo neříká, že je pizza nezdravé jídlo! :D Vždyť to těsto má 1-2mm a zeleniny na tom máte spousty. Takže pizza pro mě bude vždy zdravá. I když je pravda, že je natolik jedlá, že není problém sníst 3/4z ní a pak se celý den válet v posteli, protože jste se přecpali. :D
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. zdravá aj tak nie je :D ale tak čo.. dnes som mala tiež.. ale trošku dosť mi zhorela, keďže som zabudla, že som ju dávala už do trúby :D
    tá tvoja vyzerá dobre :) ale už by som si vážne nedala:DD:D

    OdpovědětVymazat
  2. ma vtipny tvar :D ale vyzear chutne:)

    OdpovědětVymazat
  3. mňam, vyzerá fajne, vyskúšam...a máme rovnaký olivový olej :D

    OdpovědětVymazat
  4. mňam, mňam, mňam!! Dej mi :P

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá dost dobře. Neděláš třeba donášku? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. mmmmm no ta vypadá výborně! Musim jí zkusit nakoupim tu moukou a pustím se to pečení! :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Přestaň s těma receptama! Vždycky mě nalákáš a dostanu chuť i hlad! :D Vypadá dokonale, jak jinak! :P

    OdpovědětVymazat
  8. ty jo, tak ta vypadá hodně lákavě!!! :) Musí být strašně dobrá, ikdyž já radši nebudu zkoušet péct :P

    OdpovědětVymazat
  9. tak ako hamburgery to zdravšie rozhodne je :) a síce možno práve táto tvoja zdravá je.. ale predsalen sú aj zdravšie jedlá :) ale je dobré, že také dobré jedlo ako je pizza môže byť aj zdravé :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mooooc děkuji za recept, určitě vyzkoušim ;)

    OdpovědětVymazat
  11. looks good!!!
    xxx

    come and check out my latest post!! :)

    love xxx

    http://pulcinellata.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. wow, you do make nice pizza, yummy~~~

    come and visit my blog some time;)
    http://foreverunderstated.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. nechces mi ji rovnou udelat, zadarmo to nechci:)

    OdpovědětVymazat
  14. tak to já do sebe pizzu naláduju klidně celou :D.
    Mám ráda tvoje články s recepty.

    OdpovědětVymazat
  15. tak toto si odkladam do zalozky... pokusala som o pizzu ale takto teda nevyzerala.. boze.ja by som ju zjedla celu z toho obrazku ! uz je jedna hodina........nech sa ta ladnicka zamkne!! uz aj!

    (prebieha giveaway)

    OdpovědětVymazat
  16. Mňam! Recept musím vyzkoušet :))

    OdpovědětVymazat
  17. Mňam pizza:) Musím někde koupit celozrnnou mouku a pak se na ni vrhnu! Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  18. Jé, tak to děláme uplně stejné těsto. :D Našla jsem ho na jedněch stránkách o pizze. :)
    Prej 3/4 talíře! xD Zkus sníst celou jako já. A to jsem jí měla ještě víc obloženou než ty. Já jsem zvyklá jíst celou pizzu, ale tahle celozrnná je sytá jak něco! :D

    OdpovědětVymazat
  19. ňam táb pizza vyzerá velmii dobreee:)))

    OdpovědětVymazat
  20. takovou podobnou celozrnnou dělám často taky :) nejvíc mi chutná se špenátem a nivou :) jednou jsem zkoušela vytvořit i "hawai", ale to se nedalo jíst :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©