pátek

Next Celebration


Jak jsem psala, dneska mě čeká oslava osmnáctých narozenin mé kamarádky. Přijela jsem o něco dřív, abych jí pomohla, ale jelikož už vše měla zařízené, pomohla jsem jí tak akorát s jednohubkami :D. Teď jsem si zajela domů trochu se učesat a převléct :D a můžu jet těch 20km zase zpátky :D. 
Tady jen pár fotek, které jsem vyfotila u Kristýnky ještě před začátkem oslavy. Zbytek fotek, které nafotím během večera uveřejním zítra. :)

A z fotek níže si můžete všimnout, jak je Kristýnka neuvěřitelně talentovaná! Miluju její obrazy!
18růží, které dostala od tatínka byly opravdu pohádkové!
Kristýnky přítel, samotná Kristýnka a její bratr :)
SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. Woow, obraz vypadá jako fotka! Moc talentovaná slečna! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty růže jsou dokonalé ! Užijte si oslavu :)

    OdpovědětVymazat
  3. přeju jí všechno nejlepší ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak si to poriadne užite :) a že prajem všetko najlepšie!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta kamarádka je fakt šikovná:)

    OdpovědětVymazat
  6. wáááu, já jsem nejprve myslela, že je to fotka!:) Tak to pořádně oslavte!:D

    OdpovědětVymazat
  7. Tyvado! Ty obrazy jsou úžasný! :O A užij si oslavu :)

    OdpovědětVymazat
  8. wow ! ten dům je přenádherný! uplná fotka :))

    OdpovědětVymazat
  9. téda, ten obraz mě úplně dostal, je nádhernej :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty seš samá oslava ;)
    Ty obrazy jsou jako opravdové - táák živé ;)

    OdpovědětVymazat
  11. wau! smekám nad těmi obrazy! ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, krásné, měla bych se do toho už také pustit, přítel mi koupil barvy, mé staré byly už vyschlé a já stále nic... užijte si oslavu holky!

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní20/5/11 19:33

    pamatuješ ,jak nějakej trotl vyslovil tvojí přezdívku na jako kedy?xDDDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  14. talentovaná doopravdy je! .O :) a růže jso ukrásné :)

    OdpovědětVymazat
  15. to namalovala ona ? :O nechápu tohle to hezký malováí :D to je úžasný, já chci taky umět malovat :D užij si to a těším se na fotky :)

    OdpovědětVymazat
  16. to je nádhera ...tie rúže sú moc milé ...ja som sa dnes strašne pohádala s mamkou cez telefon až tak že mi vezme klúce od rodného bytu a už sa asi nebude somnou baviť dlho ...tak pre to tie ruže ma rozplakali ...tvoja kamarádka má šťastie ...

    OdpovědětVymazat
  17. Ty obrazy jsou úžasné! :-)

    OdpovědětVymazat
  18. och tie obrazy!!!

    nádhera

    OdpovědětVymazat
  19. Vyřiď kamarádce, že žasnu nad jejím talentem :) Je šikulka!! Strašně se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  20. Wow, máš hodně talentovanou kamarádku! :)

    OdpovědětVymazat
  21. tento kútik izby je dokonalý :) závidim jej to ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Musim říct, že maluje opravdu dokonale! :)

    www.juilletstoryoflife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. tenhle članek se mi libi fotit pokoj kamošky,pěkny napad

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymous:
    no moje přezdívka se vyslovuje /si:di/ :D

    OdpovědětVymazat
  25. to jsou skvělé fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  26. Nádherný obraz <3
    zuzilichious.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Wow, ten obraz je hodne peknej, i kdyz je to obehrane tema (viz krajinky apod.), ta tvoje kamoska to studuje nebo si maluje jen tak pro radost? Ja jsem pekne malovala jako maly dite. Paradoxne ted maluju jako debil:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©