sobota

No Alcohol for Me

Mám tady pro Vás slibované fotky/u. Ale jelikož jsem se bavila, jsem téměř nefotila. Taky, kdo by se nebavil s téměř tříletou holčičkou, která ráda běhá za nafouknutými balónky :) stejně tak, jako já. :). Ale nemyslete si, že jsem stále jen lítala za balónky :D, taky jsem seděla, pojídala ugrilované kuřecí, zapíjela to jablečným moštem a u toho se bavila s přáteli.
Můžete si všimnout, že nouze o jídlo ani pití opravdu nebyla :D. Kristýnka je opravdu dokonalá hostitelka. Škoda, že jsem Vám nevyfotila její dort, protože takovou nádheru jste ještě neviděli :D.
A nečekaně jsem se nepřejedla ani neopila :). Mám ze sebe radost :D.

Ale teď už konec vyprávěni, jdu si uklidit pokojíček a hurá na sekání zahrady. :)
SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. hm ja by som sa opila :D

    OdpovědětVymazat
  2. mam ráda garden party ! :)) vždycky super atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
  3. mám ráda tady ty "mázlé" efekty! :D:))

    OdpovědětVymazat
  4. Chválim Tě ;) Já nakonec večer asi nikam nepůjdu. Budu sama doma a koukat se na filmy a k tomu chroupat zeleninu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Je fajn, že sis to užila :) :D Taky bych si dala něco ugrilovanýho :D

    www.juilletstoryoflife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé fotky! :) Měla jsi tu holčičku vyfotit! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Čeho ty si nevšimneš :) A děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  8. jsem asi jediná, ale mě se ty fotky nelíbí, vypadá to jak.. divně no. nebuď z negace smutná!

    OdpovědětVymazat
  9. tá fotka vyzerá ako keby ju fotil niekto opitý:D.. fotila si to ty? :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©