středa

Red t-shirt and Shorts


Konečně je tady teplo a sluníčko. Počasí nás vybízí k odhalování se. A tak jsem jako většina vsadila na jednoduchost a to na jeanové kraťasy (2nd-hand) s volným trikem z Lidexu.

A mám naprosto novou teorii, která Vám obeznámí, proč mám neustále modřiny na nohou. Může za to můj skútr. Není to tím, že bych na něm padala, to určitě ne! Ale neustále si vrážím nohu do "uchycování" na kabelku :D. Takže proto jsem neustále samá modřina :D. 
Vážně to není tím, že bych lítala po polích s malými dětmii a vytvářela bunkry na stromech :D.
Ale tedy včera jsem si po únavném posilování vrazila činky do boků, že tam mám teď modřiny :D. Asi budu náchylnější k modřinám. :D... Ale taky, kdo si vysíleně při posilování vrazí znavením činky do boků? :D Nikdo!

foto z Palladia
včerejší oběd /tuňákový salát z plechovky a tmavý chleba/
Já vím, že plechovka se mnoha lidem příčí. Jenže když ono je to tak dobré :D.
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. jsem rád, že je tam vysvětlení těch modřin, už už jsem se chtěl ptát:P ..a skvělá jednoduchá letní kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  2. a já už si myslela, že preferuješ sado maso :P :D .... to video je naprosto úžasný, úplně mi vykouzlilo úsměv na tváři ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní25/5/11 08:47

    To s tím skútrem je docela dost možné. Já jsem taky náchylnější k modřinám, mám postel na stropní nástavbě a pokaždé, když tam lezu, tak zachytím heleněma o schůdky, takže je mám plné modřin... :)
    Momoko

    OdpovědětVymazat
  4. šortky sú proste klasika :) super to vyzerá, ty motorkárka

    OdpovědětVymazat
  5. takže nieee bunkry??? :))

    (prebieha giveaway)

    OdpovědětVymazat
  6. Libí se mi ty kraťasy a triko :)

    OdpovědětVymazat
  7. no tuniaka by som si veru dala:)

    OdpovědětVymazat
  8. No já mám taky furt od něčeho modřiny, jsem ráda že jsou lidi co jsou na tom podobně :D jen já vždy do něčeho vraizm při cuhze už si to ani neuvědomuju, jen cejtim ránu a jdu dál :D
    a fuj palladium, muj ultra hate

    OdpovědětVymazat
  9. eliza veľmi nepoznám ale tie pesničky, čo poznám od nej sú super ;)
    kraťasy sú super a to tričko k tomu super ide ;)

    OdpovědětVymazat
  10. jo já mám taky hodně modřin z tréninků :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jej, ty jsi šikovná :D Tak snad už se ti to tolikrát stávat nebude.. :) A outfit moc hezký ;)

    OdpovědětVymazat
  12. joj v palladiu, to by bol pre mna raj:D

    OdpovědětVymazat
  13. to tričko je super.. to je takový střih ?

    http://ccowhouse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý vysvětlení modřin. Mě se občas nějaká udělá a většinou ani nevim jak jsem k ní přišla.

    OdpovědětVymazat
  15. Nezávidím modřiny! :D Sluší ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  16. hmmm tuńák z konzervy je fajn. Rychlý a dobrý oběd. Často ho jím. Uvařím celozrnné špagety a na ně ho kydnu :))
    Zase si se vrátila k posilování? Supr :) Nechybí ti posilovna?

    OdpovědětVymazat
  17. taky jsem jednu dobu dlabala tyhle tuňákový saláty, mám ráda ty ostřejší, ale jednou byl jeden takovej "jetej", vůbec mi nesedl, a od tý doby jsem ho neměla
    teď si radši udělám svůj s tuňákem ve vl. šťávě :)

    OdpovědětVymazat
  18. To se tak někdy přihodí, takové "fajn" chvilky... Moje nohy jsou taky príma... =D

    OdpovědětVymazat
  19. super fotky :)))) a to video je fakt super mam dalšie oblubené

    OdpovědětVymazat
  20. Tie šortky sú moc dobré a super ti sadnú jak na teba šité

    OdpovědětVymazat
  21. Tak už aspoň víme, že Tě nebijou ;) Jednoduchost je super a Tobě to sluší, takhle Tě chci příště vidět v Praze ;)

    OdpovědětVymazat
  22. great outfit!! loving the red top and shorts <3

    OdpovědětVymazat
  23. Skvelá kombinácia topu a shortiek :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©