pondělí

She has a new shoes

Byla jsem náhodou v NewYorkeru... Za normálních okolností tam nechodím, protože jsem si jednoduše zafixovala do své hlavy, že je to obchod pro disco barbie. A tak jsem tam tentokrát zašla jenom proto, že tam za každou cenu chtěla moje kamarádka.
Musím říct, že jsem nakonec byla velice mile překvapená, protože jsem tam našla tyto kouzelné botičky, které jsem si po zaplacení odnesla domů...

V poslední době snad nenakupuji nic jiného, než-li boty :D.
SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. Anonymní2/5/11 10:45

    myslím, že tam měli mnohem hezčí boty než ty co jsi si vybrala, ale nic ve zlém...tyto mi přijdou dobré tak pro 60letou babičku. Super tam byly takové červené. eva

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to byla hodně úspěšná návštěva, mě v poslední době v tomto obchodu moc nedaří :((( nevím na které straně je chyba ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ty boty to jse strasny peklo :D clovek jich ma dost ale porad potrebuje novy, ktery jeste nema...

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou krásné! Ach jo, proč já na takové nikdy nenatrefím? :-( :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Pořád říkám, že New Yorker není špatný, občas se tam najdou dost dobré věci:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Bot nie je nikdy dost..tak sa hovori stale..ked si to poves funguje to! :-)
    ..a uplne suhlasim s tym new yorkerom..tiez som tam nechdila dlhu dobu... a raz z nudy nakoniec sla..a bol z toho dost dobry nakup! ..asi maju len take divne obdobia....
    Teraz mam odtial niekolko peknych kuskov za prijatelne ceny pre studenta :-)

    OdpovědětVymazat
  7. tak hlavně, že sis je odnesla po zaplacení! ;) vypadají zajímavě, mělas si je ještě vyfotit na nožce :)
    dree

    OdpovědětVymazat
  8. These sandals are gorgeous!

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  9. no topániek nie je nikdy dosť:)) moc pekné hlavne tie druhé

    OdpovědětVymazat
  10. jeeeej ja som si to lepšie obzrela a ono to je to isté :) neviem prečo sa mi to zdalo iné :D

    OdpovědětVymazat
  11. Eva:
    tyhle k mému stylu seděly nejlépe
    a kdybych měla vkus jako moje babička, tak budu jedině ráda, protože moje babička má i do teď styl

    OdpovědětVymazat
  12. Ja do new yorkru chodim ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ano, jsem na tom podobně.. zavítala jsem a byla docela mile překvapena.. zatím nenakoupila, ale chystám se:) botičky jsou moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  14. To sou fakt pěkný botky! :)

    www.juilletstoryoflife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou opravdu kouzelné a určitě k tobě sedí :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Mám takový pocit, že už jsem je viděla a dokonce je i chválila ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Jsou super!! :) K tobě se fakt hodí a ten lak na nehty k nim je taky bezvadnej. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní2/5/11 19:00

    Co je to barbey?

    OdpovědětVymazat
  19. přesně stejný new yorkerovský syndrom mám já! :) ale ty boty vypadají nádherně! že bych se tam donutila zajít? :D

    OdpovědětVymazat
  20. NY mě překvapuje... vypadaj moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ty boty se mi moc líbí, krásné! :-) Jsou na klínu nebo podpatku???

    OdpovědětVymazat
  22. Pekne botky, idealni na tuto sezonu :) (az prestane prset :D) ... ja mela k New Yorkeru ODPOR... ale pote ma kamaradka ruska z velmi bohate rodiny, ktera si bezne litala nakoupit do Milana a Parize a v jeji skrini nechybi lodicky s cervenou podrazkou... jednou vyrazila dech, kdyz jsem se zeptala z ci dilny jsou jeji uzadne saty... rozsekala me odpovedi "prosimte to jsem koupila v Praze, v New Yorkeri...hihi tam nekdy maji super veci zajdi se podivat, ale ustrihla jsem cedulku" :D takze od te doby... cesta jednou za cas do New Yorkeru je v mem prochazkovem planu... predsudky by nemely byt)

    preji kraaasny den*

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní3/5/11 14:28

    Jak je tak vidím, tak jsem dostala chuť pořídit si nějaké sandály na klínku, podpatky nezvládám. A v New Yorkeru nakupuju velice ráda, a to nejsem žádná barbie, spíš právě naopak... :)
    Momoko

    OdpovědětVymazat
  24. botičky jsou úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  25. krasne a tie pierka a pekny dizajn:)

    OdpovědětVymazat
  26. nové boty = dobrá nálada! takže se i ten new yorker schvaluje :D ostatně, čas od času se tam najdou pěkné věci :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©