neděle

She is in Prague

Za chvilku odjíždím do Prahy :)... Cesta mě bude trvat tam a zpátky celkem dvě hodiny. Takže jsem se pěkně vyzbrojila na cestu písničkami a část z nich mám tady i pro vás.
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. uzij si nakupy, ja nakoupila vcera:))

    OdpovědětVymazat
  2. cimorelli♥♥ nikdy nepochopím, jak všechny můžou tak překrásně zpívat !:D
    hned bych jela taky :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jé a já myslela že jsi tam jela včera. :/ Proto jsem tě nikde neviděla! :D :( Užij si to tam a pořiď na nákupech!! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Uži si Prahu : ) Inak máš skvelú blúzku : )

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní8/5/11 12:56

    Prosim, nepis anglicky, kdyz tu rec vubec neumis :-/

    OdpovědětVymazat
  6. líbí se mi Rolling in the deep, ale v podání Adele:) jo a U2 samozřejmě!

    OdpovědětVymazat
  7. příště až pojedeš do Prahy,dej vědět :) Mohli by jsme se potkat,strašně ráda bych poznala další blogerky :)

    OdpovědětVymazat
  8. U2, James Blunt ♥♥lásky

    OdpovědětVymazat
  9. Užij si to! :-) Přesně tyhle jezdící schody do metra nesnáším, jednou sem na nich hodila strašnou držku a dojela až dolů, a málem sem si zlomila všechny kosti v těle :-D A brečela jako malý děcko :-D

    OdpovědětVymazat
  10. tá blúzka nekonečne skvelá!

    OdpovědětVymazat
  11. love blog!:)
    visit here if you want to :))
    http://www.shokingpink.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Tak doufám, že sis tu Prahu se mnou užila ;)

    OdpovědětVymazat
  13. she is adorable! ;-)
    co foťák kočko, už ses rozmyslela? ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Prý nadaná umělkyně, proč si myslíš, že jsem to nechala rozmazané? :-P Ne...příště to dám v plné zaostřené kráse ;) Jinak jsem ještě nikdy neposílala peníze na účes s předčíslím, ale snad to zvládnu :D

    OdpovědětVymazat
  15. riadny fail pr emňa ale nikdy som nešla metrom :DD

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní8/5/11 19:31

    http://michaeladvorakova.bigbloger.lidovky.cz/c/171218/Fenomen-fashion-blog.html
    Myslím si, že o svém blogu netvrdíš, že je "fashion", ale zajímalo by mě, co si o tomto článku myslíš.

    OdpovědětVymazat
  17. Možná je to jen můj pocit, ale příjde mi ten článek napsaný útočně, ale asi bych mohla říct, že má slečna, která článek napsala ve většině bodů pravdu.
    Já sama módu nezavrhuju. Neříkám, že mám fashion blog, ale módu mám ráda ostatně jako každý kultivovaný člověk. Můj blog je o mně a o mém způsobu života, ne o módě.

    Jen stále nechápu, proč je ten článek tak útočný.
    Já mám stránky (převážně americké a finské) ráda z toho důvodu, že se zajímají o módu, nežijí stereotypně, užívají si života a mimo to také fotí i recepty, podle nichž můžu vařit.

    A jde-li o vkus a nevkus český blogů ve srovnání se zahraničními stránkami, řekla bych, že nejsme výjimkou.
    V zahraničí nacházím tolik nevkusných fashion stránek, že se přesvědčuji o tom, že v Česku nějak rapidně nevybočujeme.

    OdpovědětVymazat
  18. Jééé, úplně tě chápu. Dobře ses připravila. Já cestuju denně do Práglu 2,5 až 3 hodiny a je to někdy fakt nuda :D

    OdpovědětVymazat
  19. PERFECT floral blouse. that first photo is so dynamic! love it!

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  20. fuj! z tý fotky v metru je mi špatně =D a písničky se mi líbí =)

    OdpovědětVymazat
  21. a byly moc dobrý :))

    hrozně moc mě zajímají kalhoty, co máš na sobě, nemáš někde fotku celých kalhot? na tom kousku vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©