středa

she is happy, that summer is so near

kabelka Gate, košile H&M, pásek Gate, boty H&M, tričko 2nd-hand
Asi by to chtělo i fotku hlavy, viďte? Asi se jdu ještě jednou vyfotit, ať nezapomenete, jak autorka těchto stránek vypadá.


Už aby byl víkend, protože mám pomalu ale jistě nákupní abstinenční příznaky, které se projevují tak, že stále kontroluji účet, zda-li mi tam náhodou něco nepřibylo, protože potom už by mi nebránilo v nakupování opravdu vůbec nic :D. A co mě čeká o víkendu? Přeci Elle Fashion Shopping Day :), na který mi naštěsté přispěje tatínek...
Kdyby se chtěl někdo setkat na kafíčko, nebudu proti. :)
Je to zvláštní, ale za poslední dva měsíce jsem za oblečení a kosmetiku utratila takové množství, jako za celý minulý rok :D.
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. Vidím, že na Elle shopping weeku se nás potká opravdu hodně :P

    OdpovědětVymazat
  2. je to parádní !!! ale s tím létem to nevidím moc pozitivně ,ráno byly dva stupně :/

    OdpovědětVymazat
  3. košile je trochu kratší ;-) ale líbí se mi to... jinak taky teď hrozně utrácím...nejsi sama ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Do dneška lituji, že jsou podobnou košili vyhodila. Opravdu by se mi šikla ;)
    Musím Tě pochválit, neuvěřitelně ti to sekne!

    OdpovědětVymazat
  5. wow... ten módní večer v Palladiu zní úžasně.. že bych překecla ségru, jestli by nešla? :D...

    Jinak ta košile je pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Bezvadný outfit! Moc se mi líbí, a navíc ti ubírát kilo přes břicho, dvě mouchy jednou ranou ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. ježiš promin,to sem nechtěla! já ať ti napíšu cokoliv, vždycky to dopadne blbě :-D nohy v tom máš taky super! :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Ne kdepak ;) to jsem tak připálená :D

    OdpovědětVymazat
  9. Sony A230 :-) Když tak přemýšlím, taky sem neviděla, čím fotíš?

    OdpovědětVymazat
  10. Nouzovka? Je přenádhernej!

    OdpovědětVymazat
  11. Máš přenádherné fotky, nepotřebuješ nový foťák! :-) Ale pravda je, že s Nikonem se fotí mnohem líp než třeba i s mým Sony :-))

    OdpovědětVymazat
  12. žeru tě, jsi dokonalá, chci takový vlasy!

    OdpovědětVymazat
  13. ten outfit je bezvadnej! líbí se mi , jak si zamotala ten pásek:) a jdeš v sobotu? jestli jo , tak se možná potkáme!:)

    OdpovědětVymazat
  14. topánočky máš božské!

    OdpovědětVymazat
  15. krásna si! šaty máš krásne :) celá si krásna :)♥

    OdpovědětVymazat
  16. Fíha, ty fotky jsou dobré, hodně dobré, obzvlášť tak druhá!

    OdpovědětVymazat
  17. She is happy and she looks great! :))

    OdpovědětVymazat
  18. Jéééé já na shopping weeku budu takýý ! Heč. Stává se mi to stejný jako s těma hadrama , haha, taky utrácím jak zběsilá

    OdpovědětVymazat
  19. Celé moc a moc pěkné! SLuší ti to!!! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©