pátek

She tried a new recipe


Měla jsem v plánu napsat Vám tady chutný a zdravý recept na špagety s bílým chřestem. A jelikož to byl recept již přede mnou někým ověřený, nepředpokládala jsem, že by se mohlo něco pokazit. A tak jsem postupovala jako většinou krok po kroku. Až jsem se dostala do finále, které nedopadlo tak slibně, jak jsem na začátku vaření očekávala. Špagety jsem jako vždy zvládla na jedničku, ale to dnes zvládne i 8leté dítě. Jenže omáčka, která měla vzniknout z rozmixovaného chřestu dopadla nebo by se dalo spíše říct nedopadla! :D Něco tak hnusného jsme s mamkou opravdu už dlouho nejedly :D.
A tak jsem nakonec skončila u špaget s kečupem, které vyloženě nesnáším. Taky o to sem jich snědla méně. Nu což, alespoň jsem toho nesnědla moc a pokračovala v chudé dietě :D.

A tak jsem uveřejnila alespoň fotky, protože jen díky nim mám chuť jíst zdravěji :D. Přeju Vám pro dnešek dobrou chuť
A nemyslete si... Já vařit umím! :D

edit: Zítra mě čeká oslava narozenin u mé nejlepší kamarádky. Takže fotky Vám tady uveřejním v sobotu, tedy pokud nebudu natolik zpitá a přejedená, že se zmůžu tak akorát na postel. Už to tak bude, zítra mě čeká obžerství. :D

PRO TY, KTEŘÍ BY SNAD RECEPT CHTĚLI VYZKOUŠET A DOUFAJÍ, ŽE JIM BUDE CHUTNAT, VÍCE NALEZNETE NA ODKAZU, DLE KTERÉHO JSEM VAŘILE.
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. hehe taky jsem si dneska dělala špagety.. a k nim omáčku z hermelínu:D nic moc tu nemám když jsem nemocná a nechodím na nákup:/ ale je to jedno, mám rýmu takže to necítím, nijak to nechutná... špagety s kečupem taky nemusím:Dbleee

    OdpovědětVymazat
  2. :D No tak omáčku z chřestu si moc neumím představit.. ale jinak chřest jako takový mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. jejej.My máme zrovna v lednici chřest a já přemýšlel co s ním, takže asi vyhodit, hehe:D

    OdpovědětVymazat
  4. To je důvod proč radši nevařím :D Ale aspoň, že se ti špagety povedly :)

    OdpovědětVymazat
  5. spagety s kecupom nemam rada tiez:D

    OdpovědětVymazat
  6. I would love for you to check out my blog and tell me what you think
    Ashley
    http://wise-rabbit-says.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. to věčné, nikdy nekončící dietování, že? :)
    já si myslím, že když si dáš občas k snídani bílý jogurt, který si osladíš několika mini bebečkama a k tomu kus ovoce, vůbec nic tím nezkazíš. ani dietu.

    OdpovědětVymazat
  8. škoda, že to nevyšlo.. ale ja by som si pochutila aj na špagetách s kečupom :D

    OdpovědětVymazat
  9. Hned dneska jsem měla těstoviny od mamky :)

    OdpovědětVymazat
  10. my jsme v neděli měli chřestovou polévku a můžu se přiznat, že chřestu fakt neholduju :D

    OdpovědětVymazat
  11. oloupala jsi ten chrest? jinak je horky...

    musi se oloupat skrabkou na brambory, a pak varit v pare 8 minut-pak je hotovy a chutna trochu jako uvarena cuketa

    OdpovědětVymazat
  12. trdlo :) no mali ste ponúknuť nejakých zlých susedov he he

    OdpovědětVymazat
  13. TeSa:
    Neboj. Tohle jsem věděla a přesně tak jsem postupovala. Nechápu proč byl hořký!

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní21/5/11 21:12

    Ještě nikdy jsem neviděl chřest coby mixovaný... Vaříš taky někdy normální jídla? :D

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymous:
    To víš, že vařím normální jídla, ale ta nestojí za zmíňku. :)
    Takže vařím-li něco na blog, snažím se o nějaký zvláštní recept. A musím říct, že dá práci najít něco neobvyklého a poživatelného :D.

    OdpovědětVymazat
  16. Miluji chrest! Dekuji za tip prevelice, prave jej doma mam! Dnes okamzite dle Tveho navodu obed udelam! **

    OdpovědětVymazat
  17. Skoda tech bylinek a chrestu, priste ho podus jen tak samotnej a hod na talir jako prilohu. Tipuju, ze s kousickem masla to muze byt dobry:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©