sobota

She wants to be a sexy girl

šaty Mallorca, kabel(k)a H&M
Za chvilku odjíždím do města s přáteli na pivo :) a nebo na víno? Pravděpodobně dám přednost něčemu velice levnému, takže si nakonec nekoupím vůbec nic, protože šetřím na nedělní nákupy. Je totiž  měsíc od výplaty a já jsem absolutně, tedy téměř  na nule.

A abych nezapomněla... Tady nalevo se den ode dne zvyšuje návštěvnost, která mi dělá opravdu velikou radost. Chtěla bych Vám poděkovat. A taky se omluvit Klaudii, že jsem jí ještě neposlala dáreček, protože jsem abnormálně vytížená a nestíhám. Ale v pondělí už to pošlu, slibuju!
Celé páteční ráno jsem poslouchala kluky, kteří si neustále zpívali "čo ti jebe" :D... Opravdu k zešílení tato písnička. Ale klip se mi líbí, to se musí nechat.  A jaký názor máte na tento klip vy? Taky Vám příjde ten text absolutně primitivní jako mně?
A tady máte parodii, kterou mi stále vnucuje kamarád. :D 
Ta písnička je prostě hrozná... Ale tak znáte mě, já jsem na ty slaďáky :).
edit:  Já neřekla, že se mi tahle písnička líbí!
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Tak si to užij, krásko! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý! :-) Vím, aký to je, fakt, jak moc otravný, když musíš posílat dárek do Giveaway ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemusíš chtít být sexy ,jsi sexy !!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ježišku co ta modřina na ruce? :D Jinak si užij večer :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak trošku mimo ale prečo máš toľko modrín?:) sa ti robia ľahko alebo..?:)
    ale inak šaty sú veľmi krásne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní6/5/11 22:46

    Sestemu kvetnu rikas konec mesice? ;o)

    OdpovědětVymazat
  7. to mi povídej, začátek května a já mám vybranou celou kreditku :(

    OdpovědětVymazat
  8. and i want to have your bag (reakcia na nadpis clanku) :)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymous:
    no nevěděla jsem, jak to napsat. Je téměř konec výplatního měsíce, protože výplata mi chodívá 15., takže jsem téměř na nule

    OdpovědětVymazat
  10. Juillet*: vím, je to hnusný
    Ev : bohužel se mi abnormálně často dělají modřiny. Kdybych měla spočítat, kolik jich nyní mám na nohou, tak se nedopočítám

    OdpovědětVymazat
  11. Obě písničky jsou strašné, jak originál, tak parodie. Ale musím říct, že mezi veřejností, která je obeznámena s oběma verzemi, je parodie Zebe daleko úspěšnější. Dokazuje to i statistika z Youtube, kdy Jebe se líbí celým 85,2 % lidí, kdežto Čo ti jebe pouhým 42,2 %.

    OdpovědětVymazat
  12. ja tu pesnicku neznasam. cisty primitivizmus. inak mas pekne saty:)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj po dlouhé době! :D
    Když jsem tu písničku slyšela poprvé, tak jsem si říkala, co to má bejt. Ale teď už se to dá. :D

    OdpovědětVymazat
  14. a nepoužívaš na to nejaké mastičky? lebo viem, že u nás sú. teda mastička aby tá modrina rýchlejšie zmizla :) Keď už sa ti robia ľahko, tak aspoň by aj ľahko zmiznúť mohli :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tá pesnička je úplný masaker také niečo dokáže pustiť do éteru len taký obmedzenec ako je Rytmus nechápem čo tie masy ľudí čo ho počúvajú vidia...kam ten náš národ speje keď počúva teketo kraviny ...mimochodom moc ti to pristane ..ty máš vždy niečo skvelé na sebe

    OdpovědětVymazat
  16. ceady: ty šaty jsou moc krásné, čistá závist (fuj fuj fuj)
    alica: máš pravdu, ta písnička je hrozná. ale na druhou stranu je to od rytmusa geniální tah, protže špatná reklama taky reklama. :-D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©