středa

Spring and Summer 2011

Jak už většina víte, letošní módním trendem pro letošní jaro a léto jsou barvičky. Mám tady pro Vás pár outfitů, které se mi opravdu zalíbily a nemohla jsem je nechat nepovšimnuté.
odebráno od  http://www.holierthannow.com/

A mám na vás otázku.... Máte články tohoto typu rádi? ANO/ NE Že bych krom svých fotek prokládala články s tím, co se mi líbí a co mě zajímá. Jednoduše by nešlo o mou tvorbu, ale o osvěžení stránek. 
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. určitě to takhle prokládej..tyhle články mě moc baví:)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě ano, mě se tyhle články líbí a ráda se koukám na to, co je IN :)

    OdpovědětVymazat
  3. No jasne je to inšpirujúce...pozrieť sa na to čo sa nosí...

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek, ty kalhoty jsou boží :)

    OdpovědětVymazat
  5. nuž...ja mam urcite ovela radsej ked..na fotkach vidim samotnu slecnu blogerku..jej naladenie..jej napady a tak..
    ..pozrem si tiez takyto prispevok..ale neuveritelne rychlo ho prebehnem a iba sem-tam okomentujem..nejako mu nedavam dolezitost..
    ..ale toto budem asi jeden z mala takychto nazorov.. :-) myslim ze vo vseobecnosti su chcene :)

    OdpovědětVymazat
  6. líbí :). 4. a 7. fotka. krásné. Ty oranžové gatě jsou senzační.

    OdpovědětVymazat
  7. Ano! Mám z těch barev pořád hroznou radost, po tom, jak bylo v zimě všechno nevýrazné..

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle článku jsou supr, určitě v nich pokračuj :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám ráda barvičky, takže se mi líbí i tenhle článek :) A proč bys to nemohla takhle prokládat, když k tomu přidáš i svůj názor (třeba: tohle se mi nelíbí, kdežto tohle mě zaujalo atd.)

    OdpovědětVymazat
  10. dokonalé sú niektoré kúsky :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©