pátek

TEXAS HOLD´EM POKER

triko H&M, kalhoty C&A, boty H&M

A jdou se vydělávat peníze :D.... Protože poker je jedna z mála karetních her, která mi jde opravdu na jedničku. :D Vždy všechny "odrbu" :D. Ale tedy většinou o dostihové peníze /ze sázek a dostihů/ :D.
Jenže...tentokrát to bylo jinak!
O víkendu jsme hráli asi takové tři hodiny :D. A potom, co jsem najednou začala prohrávat,  jsem se jako malá čtyřletá Ceadynka urazila a přestala hrát :D. Jednoduše se stále chovám jako malý fakan :D. Ale naštěstí jen v hlavě a navenek už mě netrápí to, že bych se začala vztekat a kopat kolem sebe :D... Ano, taková jsem jako malá byla. A ještě jsem mlátila kluky a tím jim projevovala náklonnost. A věřte nebo ne, ono to fungovala! :D

NIKON D3100 nebo CANON EOS 550D?
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. poker neumim ... vlastně když nad tím přemýšlím :D já vůbec neumím žádnou karetní hru :D na takové hry prostě nejsem :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jooo poker je super! Karty mě celkově baví ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som to vzdycky chcela vediť ale nedokážem sa naučiť ani sedmu nie to ešte poker ...tak nech vyhráš čo najviac :)

    OdpovědětVymazat
  4. to tílko je krásné, jinak přeju hodně štěstí :)
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně štěstí, ať hodně vyhraješ! ;) A máš krásné tílko na fokách! <3

    OdpovědětVymazat
  6. poker som nikdy hrať nevedela:D...celkovo som na tieto hry lavá...:D

    OdpovědětVymazat
  7. skvely napad ako balit chlapcov :) mne to v skolke nefungovalo :D

    OdpovědětVymazat
  8. já poker prostě nidky NIKDY nepochopím :DD. Mám holt méně výkonný mozek! :D
    hahaha, prej "malej fakan" :D.

    OdpovědětVymazat
  9. miluju texas holdem :! hodně štěstí ve hře

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní27/5/11 20:39

    Co Olympus? Ma ted super akci na kity: http://www.olympusobchod.cz/tela-a-sety~zrcadlovky

    OdpovědětVymazat
  11. To tílko je úžasné! ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Ceady, já tě prostě miluju :D :D


    www.juilletstoryoflife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Milimetrová nebyla, ale tenká jo. Já z toho udělala dvě pizzy jako ty. Tohle těsto je trochu pracnější natáhnout na plech než to z bílé mouky.

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní28/5/11 00:05

    P.S. Az tak uplne nezalezi na tom, co mas za telo, krasny obrazky totiz delaji predevsim kvalitni (a drahe) objektivy. A na ty tvoje rozmazaniny a fotky bez hlav a nohou, myslim, zrcadlo neni potreba.

    OdpovědětVymazat
  15. poker neviem hrať :D takže tak nejak..
    ak nechceš fotiť profesionálne iba tak ako "amatér" tak určite canon :) ale ak chceš fotiť aj fotky umelecké a ták.. tak nikon :P

    OdpovědětVymazat
  16. Přesně tuhle "Poker sadičku" mám taky, vždycky hrajeme s kámošema :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©