úterý

The Theresienstadt "camp-ghetto"

tak takhle vypadá nenamalovaná, opuchlá Ceady
O víkendu jsem měla po delší době možnost navštívit město Terezín, včetně malé pevnosti, odkud jsem Vám nafotila tyto fotografie.
Asi už není, co dodávat. Všichni víme, jaké pocity vyvolává jen procházení takovýmto táborem.
 Chtěla jsem k článku přidat i video, ale z nezjištěného důvodu se mi celý soubor zastaví vždy ve chvíli, kdy k videu přidám hudbu.... Ale třeba to ještě zpravím.... Uvidíme :).



SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. Je to šílené... Zatím jsem neměla žaludek se tam jet podívat... Nezvládla bych to :(

    OdpovědětVymazat
  2. má to morbidnu atmosferu .... :-/brrrrr

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna včera jsem tam byla se třídou..zvláštní "návštěva"...

    OdpovědětVymazat
  4. to je hrozný:( pořád to nedokážu pochopit, ten hyenismus... :( v září se chystám do osvětimi, tam to bude taky hrůzné...

    OdpovědětVymazat
  5. Jo v Terezíně jsem taky byla a není to nic příjemného :(

    OdpovědětVymazat
  6. já tam byla kdysi dávno a zalezli jsme někam do nějakého tunelu a asi hodinu nemohli najít východ ven, prostě bludiště-strašný pocit klaustrofobie, už nikdy víc, takže v Terezíně nelezte nikam kam by jste neměli:)

    OdpovědětVymazat
  7. Byla jsem tam, i v polsku v koncentráu,je jich hodně a určitě to nebudou posledni,zajíma mě historie ale v polsku je to horší jak v tom terezíně nemohla jsem žrat chleba tyden,nebot jak je znamo to bylo jejich jidlo nejčastější když už nějake vubec,asi na tohle nemám moc žaludek

    OdpovědětVymazat
  8. Jenom vidím ty fotky a mrazí mě...

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní17/5/11 19:55

    Moc ráda bych se tam podívala, ač mě z těchto fotek neskutečně mrazí....zajímá mě to jak to tak asi vypadalo, ta atmosféra, musí to být zajímavé. Už z fotek na mě dopadá ta atmosféra, je to strašné že se to tam dělo....

    Fille
    www.both-life.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní17/5/11 22:21

    Kdysi jsem Terezín taky navštívila, přesně si pamatuju, jak jsme stáli se třídou u těch sprch. Tam naštěstí sprchy byly jen sprchy. Člověk tam určitě má stísněný pocit, ale určitě ne tak děsný, jako třeba v Osvětimi, Trebline, Brezince, Sobiboru nebo Majdanku... Jednou jsem jela okolo Terezína, zrovna když vykvetly růžové keře, které jsou zasazeny mezi hroby Národního hřbitova, i přes to smutné místo to byl krásný pohled.
    Momoko

    OdpovědětVymazat
  11. Momoko:
    Jako mladší jsem to vnímala hůř, ale potom co jsem shlédla Schindlerův seznam a taky, co jsem starší, tuhle atmosféru Terezínu už ani tak neprožívám. Je to zvláštní. Ale jakmile projíždím kolem na jaře a v létě, mám hezký pocit z toho jak je vše rozkvetlé místo toho, abych měla pocity děsu.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak v Terezíně jsem ještě nebyla, ale to musím napravit. Ten pocit, co to semnou udělá na místě chci zažít.
    Osvětimský zážitek byl ale hodně silný!
    GOD BLESS THEM!

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní19/5/11 13:11

    Ono je to asi taky tím, že Terezín nebyl vyhlazovací tábor... V těch musí být mnohem horší atmosféra.
    Momoko

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je přesně pro mě. :D Jsem ujetá na koncentrační tábory, ghetta a druhou světovou obecně. Bohužel jsem se do Terezína či do Osvětimi ještě nedostala, ale doufám že se dosatnu co nejdřív. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©