pondělí

barevnecocky.eu


Už brzy post s recenzí na kontaktní čočky.
Začala jsem spolupracovat s internetovou stránkou barevnecocky.eu, pro ktetou jsem se rozhodla udělat recenze na jednotlivé barevné kontaktní čočky. Nejpůjde o vychvalování, ale o objektivní hodnocení, ve kterém Vám jednotlivý typ čoček doporučím nebo zavrhnu. Takže se nebojte! Sama nemám ráda rencenze typu "Kupte, nebudete litovat!"A proto jsem se rozhodla vyzkoušet jednotlivé čočky nejenom na sobě jako na zrzce, ale také na jiných typech lidí a hlavně na jiné barvě očí, než-li mám já, aby nebylo hodnocení pouze subjektivní. Protože co může sedět mně, nemusí sedět někomu jinému, a naopak. Určitě to sami dobře znáte.

Výhodou těchto barevných čoček je to, že je jak pro člověka, který má předepsané dioptrie, tak i proto takového jedince, který má zrak naprosto v pořádku a má chuť vyzkoušet si jinou barvu očí za velice příznivé ceny :). A právě z tohoto důvodu jsem se rozhodla napsat Vám tady o této stránce a jejich výrobcích více.
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. fíha ja by som sa to bála dať si to do oka ale človek čo to robí dlho si isto zvykne všakže :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se moc těším, sama mám s výběrem čoček docela problém ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Kočko, oprav si chybu v odkazu na tu firmu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Čočky jsou skvělý vynález, i když barevné nedioptrické jsou podle mě skoro k ničemu...

    OdpovědětVymazat
  5. čočky:DDD pre mňa teda šošovky :) majú zaujímavý obal. takú ňuňuňu. nuž som ale spokojná so svojou farbou očí, momentálne :)

    OdpovědětVymazat
  6. the look funny!! :)
    xxx

    http://pulcinellata.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Ano ano, šak vidím, mluvím o těch nedioptrických :) A na párty klidně (šak proto tam mám to skoro;) ), jenže která trvá míň než 6-8 hodin a na které se nekouří? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já to nesplňuju :D A to ještě vynechávám diskotéky, protože mě to nebaví :D
    A na recenze se už těším :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo tak na ty recenze jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  10. ja som skusala tie co ti maju zvacsit oci, podla mna su super ale bolela ma z toho hlava :))

    OdpovědětVymazat
  11. Já mam doma leopardí a jsou super :) Jen je moc nenosím protože ráno nemam hodinu čas jen na to abych si na ně zvykla a vybrečela se :D

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem zvědavá na recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
  13. To ti moc závidím, odjakživa jsem chtěla zkusit čočky, protože jsem vždy chtěla jinou barvu očí (mám hnědé) :D Moc se těším na recenze ale hlavně na fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  14. ôch, aj ja si musím na leto nejaké :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem zvědavá, co na to řekneš... =)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,
    můžu s tebou spolupracovat na testování čoček? :P Sím, sím :)
    Jsem z UL a nosím jak čočky tak brýle :)
    sim sim moc bych o to stála už jenom proto, že Byhc ráda zakoupila modré čočky avšak moje barva je hnědo-zelená a nevím zda by modré čočky byli tak modré :-)
    e-mail: volna.peta@email.cz

    OdpovědětVymazat
  17. áá chyba se vloudila :Djá napsala si špatný email
    platný : volna.petra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní23/5/11 23:20

    Jeste porad shanis zrcadlovku? Olympus ma ted peknou akci na kit: http://www.olympusobchod.cz/tela-a-sety~zrcadlovky

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem majitelkou šedých a modrých čoček! :D

    OdpovědětVymazat
  20. Tak mi prosím ozkoušej hnědé kontaktní čočky. Ty si chci jednou koupit. :D

    OdpovědětVymazat
  21. Barevne cocky jsou super^^
    uz jsem taky mela par, ale po pul roce me uz omrzeli [-(

    OdpovědětVymazat
  22. jé, ta hrošíkatá pouzdra mám taky:) ale žlutý.)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©