středa

What I Bought in Prague


tričko a tílka H&M
kalhoty H&M, kraťasy H&M
ty nejkouzelnější botičky z H&M
A opovažte se mě zase nařknout, že fotím webkamerou! To tedy ne! :)
Ještě jsem si koupila nějaké to spodní prádlo, ale to už si nechám pro sebe :).
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. wow!skvelý výber,presne tieto farby ja teraz môžem a tie štekle hmm ;))

    OdpovědětVymazat
  2. milujem tú pesničku :)

    OdpovědětVymazat
  3. omg!!!! i really love those outfit!!!!!! ^_^

    OdpovědětVymazat
  4. boty vypadají vražedně vysoké! jsou pohodlné?

    OdpovědětVymazat
  5. ty hnědé krátásky se mi hrozně líbí ... a ty boty?! vůbec jsem je tam neviděla ... jsou nádherný!!! nemají je náhodou i v černé? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám že si pěkně pokoupila! )
    Ty boty jsou super. A nový design je taky moc pěkný. :)

    OdpovědětVymazat
  7. parádně jsi nakoupila! ;))

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné věci jsi pořídila :),a libí se mi nový vzhled !

    OdpovědětVymazat
  9. teda ty boty jsou uzasny
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. nemám co dodat ,skvělý nákup! boty jsou suprový

    OdpovědětVymazat
  11. Super věcičky, kde na to bereš prosímtě? :D Ty kraťase bych si nekoupila, ale na tobě musí slušet ;)

    OdpovědětVymazat
  12. !! Skvelyyy nákup! A okamžitá láska k botičkám :-O

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní11/5/11 14:34

    jaká velikost jsou ty kratasky kozeny ? prosim

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní11/5/11 14:40

    v těch botech si zrovna tebe neumím vůbec představit:D vtipná představa.

    OdpovědětVymazat
  15. Miluju tyhle jejich boty! Stala jsem u nich v H&M asi 15 minut :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymous: 38
    Anonymous: ráda jsem Tě pobavila

    OdpovědětVymazat
  17. topíky, šortky a boty bombaaaa!<3

    OdpovědětVymazat
  18. super věci...všechno se k sobě hodí....a ty boty sou fakt krásný...

    OdpovědětVymazat
  19. Zítra zajdu na poštu a uvidíme ;-) každopádně moc a moc děkuju!

    OdpovědětVymazat
  20. To bys dělala chybu kdybys fotila webkou. Ještě si pamatuju jak sis vybírala novej foťák :-) A moc se mi líbí to krémový tílko :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Hnědá je fajn, krásné kousky jsi pořídila. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Všechny ty věci jsou úžasný. :-) Líbí se mi hlavně ty kalhoty... :)

    OdpovědětVymazat
  23. S těma botama mne neštvi!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  24. teda, parádně sis v HM nakoupila :) líbí se mi ty kalhoty, škoda že není vidět střih, docela by mě to zajímalo.
    jinak k tvé kritice mého jídleníčku, který se smazal společně s dalšími včerejšími články ( :/ ) .. já vím, že to není ideální a taky bych to za ideálních podmínek vymyslela jinak, ale naše lednička už několik dní zeje prázdnotou a v peněžence též prázdno, tak to je pak těžký sestavit něco přiměřeně zdravýho a vyváženýho.. nemůžeš se dívat na jeden jídelníček, ale tak nějak na všechny v průběhu času. ačkoliv jsem začala v ponděl, tak toho moc neni a díky smazanému článku je toho zase míň.. tak mě sleduj a tak za měsíc napiš, co si o jídelníčcích myslíš ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Wow! Amazing purchases Ceady! Love love love those shoes. That song by Lykki Li is one of my favorite ;-)
    xx

    OdpovědětVymazat
  26. I love H&M, those sandals & shorts are gorgeous!

    xoxo

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©