sobota

"awrrrrr"

kontaktní čočky GEO Nudy Grey
triko NewYorker, boty CCC

Z přítele asi nikdy fotograf nebude a ze mě se modelka taky určitě nestane :D, protože jsem neuvěřitelně nefotogenická a nejsem schopna pózovat někomu, kdo před Vámi stojí jenom v trenkách a dokola opakuje, že mu je zima :D... Což by mi ani tak nevadilo jako to, že nedokáže zmáčknout spoušť a za 5minut jeho usilovného focení vyfotí 2fotky :D. Mám jednoduše talentovaného přítele :D.

recept tady bude zítra

A když už jsme u toho, co ze mě bude a nebude, tak asi ze mě nikdy nebude dobrá kuchařka. Alespoň podle toho, co mi dneska zase kladla na srdce přítelova maminka, která si myslí, že snad neumím upéct ani muffiny, takže mi dělá sáhodlouhé kázání o tom, jak se peče na nižší stupeň. WRRRR... Vždycky mám chuť změnit se na okamžik v zuřivého psa, který by nejraději někoho pokousal!  Protože já péct umím!
A další případ..., kdy se můj přítel pokoušel o pizzu podle mého receptu. V půlce začal ingredience míchat podle oka, takže nakonec dávka nebyla na dvě pizzy, ale na tři. A z té celé směsi udělal jednu pizzu, která byla tak nechutně tlustá a nasáklá olejem, který tam lil a lil, že se to opravdu nedalo jíst. A samozřejmě, že za ten recept začal před svou maminkou pomlouvat mě. Jako bych snad já nedokázala udělat vynikající pizzu a zvládla udělat ten jeho humus. WRRRR...
Mám jednoduše náladu rozzuřeného psa. Takže to jdu vydýchat a zkoušet čočky, na které jsem Vám slíbila recenzi ( barevnecocky.eu )

SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Hehe :-D Náhodou jsou ty fotky nádherný, stejně jako ty! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tie muffinky vyzerajú geniálne! Mňam, tuším si dnes niečo upečiem ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je vážně wrrrrrrrrrau!

    OdpovědětVymazat
  4. tak za mě tyhle čočky ne... vypadá to smutně

    OdpovědětVymazat
  5. no jio maminky maji o své synáčky strach :-\ to celkem znám :-\

    OdpovědětVymazat
  6. vypadáš smutně, Ceady:( jen doufám, že je to zdání a ve skutečnosti jsi šťastná!

    OdpovědětVymazat
  7. To chce klid a chladnou hlavu, i když jediné štestí u mě je že můj přítel má se mnou svatou trpělivost :)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní28/5/11 13:26

    fuj , jsem se tě lekla :-DD

    OdpovědětVymazat
  9. barva čoček se mi líbí, ale přijde mi, že vypadáš nešťastně. nemáš v oku tu jiskru. Jen doufám, že to je jen čočkami ;).

    OdpovědětVymazat
  10. aha :(. Chápu tě, taky teď nemám nejlepší období. Jinak na přítelovu maminku se vyprdni. Tchýně no. Taky to znám :D.

    OdpovědětVymazat
  11. :D máš prefíkaného priateľa...vyhovárať sa na druhých za vlastné chyby ts ts ts

    OdpovědětVymazat
  12. fotky sú náhodou skvelé, podľa mňa! šošovky.. hm neviem nezvyk :) a máš skvelé vlasy.. a tie muffiny by som si v tomto daždivom počasí dala.mňam!

    OdpovědětVymazat
  13. Napiš prosím recenzi o těch čočkách, moc by mě to zajímalo :)
    A jinak ty muffiny bych si hned dala :P

    OdpovědětVymazat
  14. Jeeeej nezbývá nic jiného než vytrpět přítelovu maminku, držím palce!
    Ty čočky vypadají suprově! Máš v nich taková kočičí očka - super!!! :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©