neděle

Yesterday Party with My Macarons



Včerejší párty při našem příchodu byla už v plném proudu :). O to větší zábava to byla, protože většina už byla v podnapilém stavu. Ale abych se přiznala, tak moc nepiju a ani nemám chuť se opíjet. Příjde mi to zbytečné a trochu přihlouplé opíjet se každý víkend jenom proto, že mám možnost.
Kdybych si měla vzpomenout, kdy naposledy jsem byla opilá, tak to bude takového 3/4roku zpátky. A i za to se stydím.
Ceady a její slavné makronky
Ale jak dnes pravili v televizi, jedna sklenička červeného vína denně prodlouží náš život a máme o to vyšší pravděpodobnost dožít se sta let. A tak se tento týden, nejlépe ve středu po závěrečných zkouškách v autoškole, chystám na koupi kvalitnějšího červeného vína, které mi tu dlouhověkost zaručí.
Fotku "Ceady with macarons" jsem si nemohla odpustit. Zvlášť, když jsem se chtěla pochlubit s tím, že sklidily největší ohlas. A jelikož jich bylo málo, tak všichni litovali, že jsem jich nepřinesla celou náruč. Takže neváhejte a opište si recept, protože je to geniální cukrovinka :).
Mysleli jsme, že se nevlezeme na fotku... Ondra:"Připadám si jako když s..."

No a k závěru večera jsme s Ondrou blbnuli před samospouští jako malé děti. Protože poslední společná fotka mě a Ondry vznikla asi před dvěma lety :D, což je opravdu nějaký ten pátek. Takže jsem ho přitáhla před porostlou zeď, která byla k focení příhodná! 
Jenže nejprve jsme se báli, že se na fotku nevlezeme a smáli jsme se, že jsme nestihli říct "sýr"... A na té druhé fotografii jsem si stoupla na špičky, abych k Ondrovu byla trochu přiměřeněji k jeho výšce, ale ten můj miláček si stoupl nakonec taky na špičky, protože si myslel, že to je můj záměr :D. 

edit: večer nebo zítra ráno recenze na kontaktní čočky


GIVEAWAY  BUDE KONČIT V POLOVINĚ PŘÍŠTÍHO TÝDNE. :)
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. Tak makronky určitě zkusím :) Už na ně mám dlouho zálusk :)
    www.lush-mania.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. zlatí ste! aj pri fotení sa dá užiť kopec smiechu.. krása :)

    OdpovědětVymazat
  3. pouzivam normalne mrazene.
    cerstvych by mozna i byla skoda:)

    OdpovědětVymazat
  4. ty joo mně zaujal ten pes , je úžasný !
    a ty fotky jsou skvělé

    OdpovědětVymazat
  5. jééj party musela byť super.P...psík je strašne roztomilý:))

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní29/5/11 12:03

    ty jsi tak strašně ošklivá:(

    OdpovědětVymazat
  7. http://thischrissy.deviantart.com/

    kdyžtak kamarádka fotí 3100 ;)

    OdpovědětVymazat
  8. skvělé fotky!!tak to je super že měly makronky ohlas..vůbec se nedivím:)

    OdpovědětVymazat
  9. idem dneska vyskusat tvoju pizzu, tak dufam ze sa podariii :)
    inac na tom pribehu o špičkách som sa zasmiala :D:)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní29/5/11 18:48

    Tyvole Anonyme, jdi do hajzlu, fakt!

    Ceady, makronky vypadají úžasně a ta oslava vypadá parádně. Není nad oslavy pod širým nebem, letní grilovačky, a tak :-)

    OdpovědětVymazat
  11. zlatí :D akurát škoda, že fotky niesú viac zaostrené , hlavne tá posledná si to žiada, keďže si ju viem život predstaviť zarámovanú na nočnom stolíku, taká pekná spomienka no :D

    OdpovědětVymazat
  12. že taký mierne rozostrený plagát?:D hmm a keby mal niekto kecy môžeš ho poslať k očnému :D

    OdpovědětVymazat
  13. heh :D že nie nie, vážne nie je tá fotka rozmazaná, naozaj....to len ty máš slabé dioptrie :D

    OdpovědětVymazat
  14. hm..:D môžeš mu ho vylepšiť, podokresluj tam niečo a môžme sa tváriť, že už to tam bolo ;D

    OdpovědětVymazat
  15. Škoda že to máš tak rozmazané ty fotky.. A přítel je srandista teda :D Jinak díky moc za komentář i za follow ♥

    OdpovědětVymazat
  16. mne by tolko makaroniek stacilo :) takze nabuduce ich dones mne prosim ;)

    OdpovědětVymazat
  17. A koukej sem dát recept na makronky ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©