neděle

And the Winner is.....

Už jste nedoufali, že bych GIVEAWAY ukončila, viďte?
V poslední době nemám čas a ani náladu psát články. Ale toho jste si asi už všimli. Jediné články, které mě baví psát jsou o vaření, ale ty zase nebaví vás. Ale to jsem tu nechtěla rozebírat. Chtěla jsem Vám napsat koho jsem vylosovala.
Sice jsem měla v plánu vylosovat výherce pomocí klobouku na video, ale nakonec jsem vytisknuté odpovědi spálila a vybrala výherce pomocí random.org .
A když to půjde takhle dál, tak se na další Giveaway můžete těšit v nejbližší době :). 

Takže.... Výhercemkyní se stává Luciana

SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. jeeej škoda, ty jsem fakt chtěla! jdu hledat na eBay!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě baví články o vaření! Když je budeš přidávat, budu sem i nadále ráda chodit :)

    OdpovědětVymazat
  3. O podobných hodinkách sem psala:)

    OdpovědětVymazat
  4. waaau! mám nějaké štěstí tento týden :D ... na hodinky se moc těším ;) strašně jsem je chtěla, děkuji moc, že mě random vylosoval :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě ty hodinky fakt padly do oka :) Budu hledat po obchodech a nějaké si musím pořídit :)

    Až zhubnu, to je děsný spojení :(( Chjooo dneska zase nějak depkařím a říkám si, že to nezvládnu :(( Cvičím sice jak divá, ale v jídle se vůbec nehlídám. Musím toho nechat a tolik to neřešit

    OdpovědětVymazat
  6. it's gorgeous watch - I loved! :)
    I'm come back to blog-life ;)

    OdpovědětVymazat
  7. já MILUJU tvoje články o vaření, ty super recepty! v týdnu upeču muffiny s lentilkami a díky tvému receptu na makronky si celá rodinka pochutnala :)

    OdpovědětVymazat
  8. I remember U and I thinking of you - cause U are so cool and nice person! ;* :)
    it's pleasure :)

    thank U so much ;* :) I use Sony alpha :)

    OdpovědětVymazat
  9. No tak gratuluji...a recepty přidávej! ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ceadynko co ten design? :-P
    Já nechci být netrpělivá, jen furt klikám u sebe na blog a říkám si co kdyby už náhodou byl :-))

    Jak sis jinak užila víkend? Co jsi dělala? Těším se na nějaké letní fotečky

    OdpovědětVymazat
  11. Nech ho tk jak byl :)
    Jednoduchý a v jednoduchosti je krása :)
    Tak jako tady u tebe

    OdpovědětVymazat
  12. Děkujííí :)
    Potřebuju na léto změnu designu jako sůl :)
    Někdo si udělá nový účes a mě udělá radost tohle :)) Ale tak proč ne

    Ani jsi mi neodepsala jak se v poslední době máš? Jak válčíš ve škole, už víš kam po ní, s Ondrou je to lepší?

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní5/6/11 22:00

    Proč si vytisklé odpovědi spálila? A o co se vlastně jednalo?

    OdpovědětVymazat
  14. šlo o to, že se mi nechtělo natáčet nakonec video... i přesto, že jsem si vytiskla komentáře ke slosování.

    OdpovědětVymazat
  15. Sice jsem ještě nikdy na giveaway nevyhrála, ale samozřejmě moc gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©