čtvrtek

She leaves you with her the biggest trunk :D


Ten čas tak letí. Jakoby snad byl první lednový den, kdy jsem si domlouvala s tátou návštěvu. A najednou je tady červen a návštěva mě čeká už dnes... Takže mě čekají tři dny strávené v Kroměříži. :) 
Mám toho v plánu vcelku dost, abych vše zvládla stihnout od pátku do neděle. Na druhou stranu není šance, abych se nudila.
O zábavu mívám postaráno i se svým potkánkem, ale bohužel jsem si ho do kufru tentokrát přibalit nemohla .... Takže příští článek už od táty z Moravy... :)
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. tak hnědá taška je nádherná! odkud je?:)
    http://chuckina-fashiondiary.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Ti přeju pěknou zábavu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to přeju pěkný pobyt u taťky a aby byl program naditý jen příjemnými věcmi, které si maximálně užiješ ;)

    OdpovědětVymazat
  4. ..jak im moja kamarátka vraví... Pipínek! krásný biely ;-D ..tak skvelé tri dni želám!!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, jak by Tě myšák rád doprovázel! :) A to zůstane doma sám?
    Moc si užij víkend, snad nám bude počasí přát..

    OdpovědětVymazat
  6. Užíj si Kroměříž! Já se tam bohužel podívám až tak za měsíc :(

    OdpovědětVymazat
  7. ten je roztomilej! Užij si to tam :-)

    OdpovědětVymazat
  8. hm.. to máš fájn :)

    OdpovědětVymazat
  9. Aaa potkaníkov nemám moc v láske :/ Uži si to tam :) A tá hnedá taška vyzerá dobre :)*

    OdpovědětVymazat
  10. ta kabelka je prostě úúžasná!:) A mame stejny odlicovák, jak si s nim spokojena?:)

    OdpovědětVymazat
  11. jee ten obal na brýle je z Lindexu nee? teď mě mrzí že jsem si ho nekoupila aaach

    OdpovědětVymazat
  12. Moc si to tam užíj :) A to auto ti fakt závidím, chci taky řidičák! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ta hnědá kabelka je ndáherná, odkud je?:)

    OdpovědětVymazat
  14. have a nice time :)
    ur dress - is awesome! :)

    and this cute with your pet! ^^

    OdpovědětVymazat
  15. Potkánek bude sám doma? =)

    OdpovědětVymazat
  16. the bag *________________*
    this mouse is sooo cute ^^

    OdpovědětVymazat
  17. líbí se mi ta květinová taštička :))

    OdpovědětVymazat
  18. Já to mám do Kroměříže cca. 3o minut:P

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©