úterý

Colored Lenses GEO Angel Green


Sama si nejsem jistá těmito čočkami. Jsou stejného typu jako ty předchozí šedé, u kterých byla většina z vás v rozpacích. Mají tedy vytvářet pohled panenky.
A jelikož jsem vybírala a vybírala ...ty "pravé", které by nebyly přílis nenápadné a dokázaly zvýraznit můj pohled, skončila jsem u těchto, které jsou ideální na párty.
No posuďte sami, zda-li jsou na večerní dovádění s kamarádkami to pravé :). V případě nutnosti uhranu svým pohledem nějakého nestoudníka nebo městského pobudu a veškerá kriminální společnost se nám díky mému pohledu vyhne velikým obloukem :D:). Protože já krom svých uhrančivých očí mám od dětství sen přihlásit se do armády.

PS.: Dle přítele vypadám jako zvířátko.


Kdybych měla zmínit plus těchto kontaktních čoček, tak to bude zejména ...
nízká cena za velice dobrou kvalitu  ( 839kč na 1rok )
...možnost výběru dioptrií na každé oko jiné a za stále stejnou cenu
 ...vysoké krytí 
...pohled jako "panenka" a naprosto ideální na párty (také právě z toho důvodu jsem si je koupila)
A minus...
nejsou dle mého na denní nošení, protože by váš pohled mohl být až příliš nápadný, čehož naopak vřele využijete večer

http://www.barevnecocky.eu/eshop/geo/angel-color/barevne-cocky-angel-green/
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. mně přijdou fakt jako panenka !
    na denní nošení by asi vzbudili dost pozornosti ale tak někomu to nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám ... hulk eyes ... vypadá to senza :D jen když jsem je kupovala, zapomněla jsem, že mám astigmatismus po tátovi (zakřivená rohovka) takže čočky nemůžu nosit --> vyhozených 800 :(

    OdpovědětVymazat
  3. Promiň Ceady, ale vypadá to hrozně, až strašidelně. Takto si panenku opravdu nepředstavuji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujímavé ;) Keby som ťa videla pri zapadaní slnka,asi by som sa ťa zlakla :D Ale si pekná :))

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají zajímavě :)
    Bohužel já na čočky nemám odvahu, nedokážu si představit, že bych si to strkala do očí a pak to tahala ven, brrr :)

    OdpovědětVymazat
  6. íha ja by som si dala fialové :D

    OdpovědětVymazat
  7. Bože fascinujú ma tvoje oči :)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní29/6/11 20:25

    Dle mého nevypadáš jako zviřátko, ale jako bys vylezla z nějakého hororu. =D Opět, tvůj přirozený pohled se mi líbí víc. =)
    Momoko

    OdpovědětVymazat
  9. skutočne to vyzerá ako bábika!

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní29/6/11 20:57

    Ty jo já nevidím skoro rozdíl. Jenom snad na tý první fotce máš ty oči svělější a na tý druhý tmavší. Jinak ty máš i dioptrie? Já mám okolo 2ky na obou a docela by mě lákalo vyzkoušet si ít třeba jasně zelený oči nebo tak....

    www.tobethin.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní29/6/11 20:59

    Ty jop. Já nevidím rozdíl. Možná teda na tý první fotce máš oi malinko svtělejší a na těch dalších tavší no, jinak jsem asi fakt slepá. Máš i dioptrie? Já právě jo. Navíc každý oko jiný (ale okoo 2 na obou) a docela by mě lákalo zkusit i barevný čočky ale nevím jestli to s těma dioptriema jde...kupuju si Strixy za asi 3 000k na půl roku ale nosím je celej rok (jeden pár dva měsíce) abych ušetřila.....
    ps. pohled jako panenka? Já sem vážně slepá páč v tom nic nevidím.

    www.tobethin.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  12. děsivé! ale dost dobré :)

    OdpovědětVymazat
  13. taky jsem si z toho obchodu objednala jedny čočky.. tak sem zvědavá jaký budou :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to celkem strašidelně :D ale tak na párty proč ne ...:):D

    OdpovědětVymazat
  15. bola by z teba parádna vojačka!

    OdpovědětVymazat
  16. také.. strašidelné oči máš :D aspoň podľa môjho názoru.. ale aj mám rada prirodzenosť :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mě tyhle "velký" čočky hrozně děsí, nemůžu si pomoct...

    OdpovědětVymazat
  18. 1, nevím, co je myšleno pojmem "pohled jako panenka", nicméně žádná z mých panenek nikdy neměla takové strašidelné oči jako máš na této fotce
    2, dle mého názoru ti tyto čočky spíš dělají "E.T. pohled", jako z toho filmu E.T. - Mimozemšťan
    Za mě tedy ne. Doporučuji zůstat u "svých očí".

    OdpovědětVymazat
  19. Tyhle ti podle mě moc nesednou. Pohled je opravdu strašidelný a nšjeou vůbec k tobě :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadáš v nich fakt děsivě. :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©