čtvrtek

Comeback


Virový obsah už se mi nezobrazuje, i když menšina čtenářů tvrdí, že jim problémy stále přetrvávají. Ale budu doufat, že i jim brzy zmizí a nebude nic bránit tomu, abych tady i nadále přispívala nesmyslnými články z mého života. :)
Dnes jsem ukecala profesorku ekonomie, aby mi zlepšila o půl stupně známku bez zkoušení..A to jen tím, že jsem za ní šla, že hodlám příští rok přestoupit na jiný seminář z toho důvodu, že mi tohle zaměření v budoucím studiu bude opravdu cizí.
Mám z toho takovou radost, že se nebudu muset učit ekonomii, že mám takovou chuť jít si alespoň přečíst látku na zítřejší testový den :D.

A mé plány na tento týden?
Pátek - moje první vlastnoručně odřízená cesta autem do Prahy
vytvoření recenze na zelené čočky
Sobota - vydání se na své motorce na Mácháč
Neděle - přítel se mi vrací z dovolené, takže předpokládám, že strávím celý den s ním
- A když se mu zrovna nebudu věnovat nafotím nové oblečení na svůj obchůdek. Tentokrát toho bude víc... aneb ten nejúžasnější výprodej. Nechte se překvapit
Garáž, kterou stavíme už půl roku se chýlí ke svému závěru, takže už nebudu muset s motorkou parkovat v garáži, kterou máme vzdálenou od domu okolo 100metrů, ale rovnou doma. :) Právě dnes se dodělají garážová vrata a hurá, můžu jít parkovat
Potřebovala bych poradit...
Uvažuju o koupi stativu. Ale nejsem si jistá, který si pořídit. Zda-li investovat do jednoho nebo do dvou. Mám v plánu natáčet vaření, pro které bych potřebovala nižší rozměr stativu, ale na ostatní fotografie potřebuji zase stativ vyšší, nejlépe do výšky, které dosahuji já.
A teď k věci... Uvažuji o Velbon Sherpa 450R, ale nevím, zda-li je to to pravé ořechové :).
Minimální výška dosahuje 64cm, což je dle mého moc vysoké. PORAĎTE MI, PROSÍM.
Kdyby Vás napadl nějaký nízký typ stativu v nižší cenové relaci, byla bych ráda za radu. Protože koupím-li si vyšší dražší stativ, bude potřeba i ten nízký, na který mi už nezbude dostatek peněz.


výsledek...aneb jak to vypadá na jedné straně naší zahrady po nájezdu jednotlivých stavebních firem :D

SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Jéjéjé, super fotka. :) Já na tévm blogug žádné problémy nemám naštěstí. :) No asi vymyslím něco s kamarádkou!

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se žádné virové hlášení nezobrazovalo ani předtím ani teď, takže cajk ;) A jinak co teda bude s blogem alifeofceady? Mám si ho nechat v záložkách, nebo budeš přispívat zase jen sem? :)

    OdpovědětVymazat
  3. omlouvám se, že tady z toho dělám takový chaos, ale teď to pro mě bylo opravdu chaotické, takže to i tak vypadá.
    Budu přispívat zase jen sem :).

    OdpovědětVymazat
  4. U mě také všechno šlapalo jak mělo ;) Ale jsem ráda, že jsi zpátky tady, nějak jsem nepobírala sledování na tom novém blogu...nějak mi to nešlo... ;) A ty hodinky počkají. Já chápu, že nemáš čas, já ho nemám momentálně také :D

    OdpovědětVymazat
  5. Konečne :)) ... a hej, na tú recenziu sa teším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. tak u mě tvůj blog uplně na pohodu pracuje, tak jak má! :D:)
    ta fotka je hrozne super!))

    OdpovědětVymazat
  8. na zelene čočky? těšímse! :)

    OdpovědětVymazat
  9. S tvým blogem jsem bohužel poruchu měla a divila jsem se, co se děje. Jsem ráda že už to funguje! ;)

    (probíhá u mě giveaway)

    OdpovědětVymazat
  10. Budeš točit videa s recepty?!? Tak to se nemůžu dočkat! :)

    OdpovědětVymazat
  11. super fotka! a k těm stativům...kup si nějaký střední a nějaký teleskopický, tak budeš mít 2 v jednom :)

    OdpovědětVymazat
  12. tam sa bude parkovať! skvelé plány!

    OdpovědětVymazat
  13. kup si spíš nižší. Vždycky ho můžeš něčím podložit, na něco postavit. Vysokej bude vždycky jenom vysokej.

    OdpovědětVymazat
  14. mně ty problémy bohužel přetrvávají :(

    OdpovědětVymazat
  15. zkusila jsem jahody s mlékem a není to špatné!

    OdpovědětVymazat
  16. Jé, tak to ti závidím tu garáž, taky bych chtěla rodinný domeček s garáží, kde bych mohla mít třeba svoje klávesy a vyhrávat si tam :D :D Ale s tím stativem ti asi neporadím, moc se v tom nevyznám...

    OdpovědětVymazat
  17. hlášení se mi stále zobrazuje, ale kašlu na něj!:D
    jsem ráda, že jsi zpět, snad se to vyřeší:)
    těším se na výprodej i na recenzi..:)

    OdpovědětVymazat
  18. on si naštěstí pamatuje, co se mi líbí v obchodě. a to pak dostanu :).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©