středa

She has Driver´s license

A ještě pár fotek ze včerejšího večera :)... Aneb nákup a večeře :)



Jelikož jsem chudá studentka šetřící na zrcadlovku, kterou při svých výpočtech budu moct mít koncem července, nemám na můj vysněný parfém, který stojí 2000. Takže jsem zvolila pro mě nyní cenově dostupnější voňavku od Adidas, která měla o nulu méně :D.

včerejší večeře 
Bez skútru už si v poslední době nedokážu svůj život představit... Už rok mám život pohodlnější. Jelikož bydlím na vesnici, kde o víkendu není žádný obchod otevřený a autobus přes sobotu a neděli jede do města jen dvakrát za den, skútr je nejlepší řešení, jak neumřít hlady :D.
A nakonec se z nouzového řešení stala má záliba, takže jsem ráda za každou příležitost, při které mám šanci projet se na skútru.

Ale už odteď už Vám tady jen o svém "drobečku" psát nebudu. Protože ode dneška už jsem velká řidička, kterou budete moc vidět sedět buď za velkým strojem a nebo mě uvidíte za volantem jak srážím zajíce, tedy pokud se mi zrovna do cesty nepřiplete nějaký cyklista :D.

Ve večerním článku bude i řidičák vyfocen, jen jsem teď po škole absolutně vyřízená.
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. Wow, tak to gratuluji ty naše řidičko. :) Super video a mňamózní večeře. :P

    OdpovědětVymazat
  2. Túto adidas voňavku mám veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti gratuluji! ;) A to video je super, dost bych se bála, že mi ten foťák (je to točené foťákem?) spadne xD

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi dobrá!!!
    Videjko je super, musí to být skvělé řidit skútr

    OdpovědětVymazat
  5. ze to este stihas natacat:D

    OdpovědětVymazat
  6. možná mám stejný foťák :D

    OdpovědětVymazat
  7. gratuluju :-) Ta vůně adidas voní hezky. Jednou jsem po ní pokukovala. Jaký je tvůj vysněný parfém?

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé video, věřím že je to pohodlné! :)

    OdpovědětVymazat
  9. na prvni fotce jsi krasna!:)
    a hrozne moc blahopreju!:D:))

    OdpovědětVymazat
  10. gratuluju!
    a jeden skútr bych taky bral! :)

    OdpovědětVymazat
  11. To video je skvělý :) A chci tvoje kraťasy! :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©