čtvrtek

Easy afternoon salad

Řepu ráda nemám, takže Vám bude jasné, že o přímo můj recept nepůjde. Ale jakmile jsem viděla sestru mého přítele, jak si ho připravuje ke svačině, neodolala jsem a musela jsem si ho vyfotit alespoň pro Vás, kteří hledáte inspiraci na saláty.

Na tento salát budete potřebovat:
 řepa, mrkev, červená cibule, paprika
koření dle chuti, sůl, hroznový ocet

Řepu nakrájíme na kostičky, mrkev nastrouháme na struhadle na větší plátky, cibuli nakrájíme nadrobno a papriku na menší kousky. Vše nakonec záleží jen na vaší chuti.

SHARE THIS POST

9 komentářů:

  1. :P Mňám, takový články miluju :)

    OdpovědětVymazat
  2. barevně to vypadá úžasně, ale neměla bych na něj moc chuť :)

    OdpovědětVymazat
  3. hm hmmm super salátek, dobrá inspirace :)

    Šup šup na můj desingn, potřebuju inspiraci :P

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam! Všude musí být jen články s jídlem, picnu se z toho! :D

    (probíhá u mě giveaway)

    OdpovědětVymazat
  5. repu som ešte nejedla a akosi to ani nechcem skúšať :D každopádne pre niekoho, komu chutí repa a jedáva ju, tak super! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja ju milujem! Takže určite si to pripravím:)mňam

    OdpovědětVymazat
  7. Bleh, řepu nesnáším :D Takže tento salát vážně NE!

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za inspiraci! Jinak, moc pěkný blog! ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©