sobota

Father's bathroom

V dnešním článku pro vás mám koupelnu mého táty. Je zvláštní, že pokaždé, když jsem u něj, mají vyprané bílé prádlo.
Začínám přemýšlet, zda-li je normální mít prádlo pouze v jedné barvě (bílé "slipy", bílé retro ponožky) :D....
Ale tohle nechme být :D.
Nebudu řešit co je a není normální, protože bych nakonec mohla být nenormální zrovna já :D.
Takže dnes jen foto koupelny, ve které jsem se během pár hodin zabydlela jako bych snad byla doma a zítra už snad nějaké fotky z focení s Gabčou :), které jsem si užila.
To bylo přesvědčování o tom, že se musím usmívat a ne se stále mračit, protože kvůli tomu  nepřijela. Taky mi poradila v rámci výběru dalšího objektivu, že mám hledat co nejnižší hodnotu světelnosti (Pokud si dobře pamatuji :D) nebo mi také poskytla info ohledně určitého zaostřování. Není nad setkání s profesionálním fotografem. Ale i tak bylo času málo, takže jsem nestihla ani vytáhnout ten svůj fotoaparát. No povím vám, že jednodenní role modelky není tak jednoduchá. Domů se vracíte unaveni už jenom z toho neustálého smíchu a se špinavými chodidly, protože běhání v trávě po dešti není tak pohádkové jako v televizi :D.
Zážitků mám mnoho, ale kdybych měla vypisovat vše, byli byste tady museli číst téměř nekonečný článek.

...Je sobota večer a můj pobyt u tatínka je už v půlce. Fotky budu postupně přidávat, slibuji. Ale myslím, že vše nakonec uveřejním v jednom nebo ve dvou článcích jako všehochuť (random). Mám toho teď tolik v hlavě, že nevím co dřív. Brigáda se blíží a snů a přání přibývá. Takže abych náhodou nezapomněla...můj letní wishlist bude takový: zrcadlo s rámem z ikey, šicí stroj, oblečení, ušít si závěsy a povlaky na polštářky, stativ



SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Nezávidím ti focení v dešti :D

    OdpovědětVymazat
  2. Těšim se na ty fotky!! :)

    Giveaway: http://sisiandallifashion.blogspot.com/2011/06/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. si na tej fotke strasne zlata:)

    OdpovědětVymazat
  4. Má tam hezký čtenářský koutek :D

    OdpovědětVymazat
  5. U are so lucky - I have so small bathroom.. :( :)

    OdpovědětVymazat
  6. No pekná kupeľna a s tým prádlom fakt neviem :))) Ale už si prosím ťa nedávaj stále tie pixely na tvár ved si krásna

    OdpovědětVymazat
  7. ...jsem nevěděla, že taky šiješ :)

    OdpovědětVymazat
  8. hmm, pěkny to tam ma )
    A ja zboznuju tvoje vlasy!!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní26/6/11 14:33

    seš mega ošklivá až neuvěřitelný:-O

    OdpovědětVymazat
  10. neustále mě kamarádka přemlouvá k focení, tentokrát se jí to povedlo, tak uvidíme jak to dopadne. Zítra jedu do Brna na nákupy, tak doufám, že budu mít stejné štěstí na slevy, jako ty :)

    OdpovědětVymazat
  11. hmm spíš co největší tu světelnost ne?? a parádní vana, máme stejnou ale teď v Praze bude sprchový kout!..

    OdpovědětVymazat
  12. jé, ty jsi roztomilá :) obzvlášť na druhé fotce ;o)!

    těším se, až zveřejníš fotky z deště :)...

    OdpovědětVymazat
  13. Hezké šatičky máš :) A běhat v Podzámce po dešti bosky vážně není sranda, je to otřesné :D Těším se na fotky :)

    OdpovědětVymazat
  14. jsi krásná :)
    my fashion blog http://www.evasblackbuttons.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Koupelna se zabydluje vždycky nejlíp :-DD

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©