pondělí

HAWAII BEACH 1991

já jen abyste nezapomněli na to, jaký je Ceady bordelář :D... Není nad psa, který se vrhne na váš pokoj se vší radostí!
Takže hurá do úklidu... Od teď si zavírám dveře do pokoje :D
Tričko, které vidíte na fotce jsem si  koupila při poslední návštěvě Prahy :). Nečekaně mě stálo něco okolo sta korun díky 50% slevě.... A pak že taky neumím nakupovat. :)
A tak když bylo natolik levné, zneuctila jsem ho na grilovačku u přítele, kde mi byla nabídnuta kotleta, kterou jsem nakonec odmítla.
Nevím čím to je, že v poslední době mám z masa tak akorát žaludeční potíže. Naposledy tuto sobotu, kdy jsem se celé dopoledne svíjela v křečích, protože jsem k večeři dělala čínu. A pokud Vás v první chvíli napadlo, že by bylo maso zkažené, tak určitě nebylo. Přítel snědl dvakrát tolik směsi než-li já a ráno byl čilý jako rybička.  Ale chlapi jsou vždycky čilí, zvlášť na tu jednu věc :D. Ale to tu rozepisovat nebudu.




Ani netušíte jak je náročné učit se, když jste myšlenkami na pláži. Nevím proč, ale jako by už mělo být snad pátého července a já pomalu přemýšlela nad tím, zda-li mám vše, co je potřeba na týden k moři.
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Joj tak ti závidím že ideš k moru...pribalíš ma do kufra ? pls :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už chci taky k moři! Ale mě to čeká snad až po 20. srpnu..

    OdpovědětVymazat
  3. vem mě sebou! :D
    btw já jsem taky nic nevyhrála nikde v giveaway.. asi na to prostě nemám štěstí no :D
    th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jo učení náročné v tomhle vedru...a s masem to mám dost podobně:/

    OdpovědětVymazat
  5. Bobík je roztomilej!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Co blázníš? :D Vždyť jsem přidala včera :D Hlavně bych neměla co přidat :D

    OdpovědětVymazat
  7. No teda, tak tu nechut k masu nechápu, nejsi těhotná? :D:D:D Nic jinýho mě nenapadá.. A to tričko je super, zvlášt když bylo ve slevě, miluju zlevněný věci ♥

    OdpovědětVymazat
  8. :D:D Jejda! Ještěže přítelova maminka tohle vůbec neřeší.. I když někdy to je bohužel.. No to je jedno ;)
    A mě třeba ta rocková její poloha nevadí no, já ne že bych to Lukymu nepřála, on to podle mě vyhrál přístupem, je to strašnej sympaták a Gabika byla taková chladná no.. Uvidíme, jak se budou oba vyvíjet po soutěži, to je nejdůležitější že :)
    A já právě nemám nastavené ověřování slova v komentáři! Takže nechápu, proč ti to dělá?! Fakt to tam nemám! Taky mě to na jiných blozích štve :D

    OdpovědětVymazat
  9. I love Ur t-shirt! :)
    ach.. barbecue - is so funny thing to spend lovely time :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nezacenzurovávej si obličej :P To triško jsi ulovila fakt dobře, je pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty ale stejně se ti Ceady divím, že si s O., tak dlouho vydržela. Já bych chtěla pokud přítele vidím jen o víkendu, tak aby se mi opravdu věnoval. Ale třeba jste si opravdu souzeni i přes tyto neshody a peripetie.

    OdpovědětVymazat
  12. pěkný tričko...a tu kotletu bych neodmítla:D

    OdpovědětVymazat
  13. Masooo! :D
    ne si taková princezna:)
    http://mumsaidicould.blogspot.com/ jukni;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©