neděle

LUSH visiting


Máte rádi výrobky Lush?
Musím uznat, že mají poutavé obaly, kterými zaujmou snad každého, protože obyčejnosti už máme v našem světe opravdu dost. A jejich výrobky jsou natolik nevšední, že donutí každého vyzkoušet nějakou obličejovou masku nebo balistik, který jsem si měla možnost jednou uplácat sama zadarmo :).
 Ale o tom zase někdy příště. Teď utíkám zase kuchtit a prohlížet fotoaparáty.

SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. mám je ráda, nejde mi ani tak o obaly, jako o to co obsahují

    OdpovědětVymazat
  2. výrobky Lush jsou super !

    OdpovědětVymazat
  3. síce to tu nemáme ale vela blogerov o nich píše a aj mne s apáči obal že nieje biely ale čierny :D

    OdpovědětVymazat
  4. Na lush slyším poslední dobou samou chválu. Asi budu muset taky něco vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já ukecala svého spolubydlícího:D že když udělam zkoušky že mmi koupí ten největší balík LUsh:D

    OdpovědětVymazat
  6. Pokud bude zájem, mám blog jen o lush tak se můžete mrknout.
    www.lush-mania.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Hehe... Každý jednou podlehne :D

    OdpovědětVymazat
  8. kebyže som v Prahe, tak si niečo kúpim ale takto cez net to nechcem :)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní5/6/11 11:03

    Obyčejnosti je v našem světě možná dost, ale peněz na takovýhle kraviny pro změnu málo. Jo Ceady, jakmile je in přidávat články o Lush, hned ho sem taky postni viď. Honem utíkej se stádem ovcí, bééé bééé.

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem vyvrhel společnosti, nic od Lush nemám a ani to neplánuju :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Hodně mě oslovily scrubíky na rty. Celkově mi přijde LUSH zajímavý :)

    OdpovědětVymazat
  12. Kosmetiku LUSH mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja som túto kozmetiku na Slovensku ešte nevidela, ale vyzerá veľmi dobre :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ja nie som fanusikom tejto kozmetiky. Vzdy ked prechadzam okolo obchodu, ovali ma hrozna prenikava vona a mam z toho zbytocne migrenu. Dalsia vec, cena absolutne nezodpoveda kvalite. Vyrobky su zbytocne predrazene a nejako zvlast ma nezaujali a kvalita uplne hrozna. Skor preferujem kozmetiku z Body shop (u). Tolko ku kozmetike Lush ;o)))

    OdpovědětVymazat
  15. zrovna vcera jsem si tam koupila sampon I love juicy a kondicioner American cream a jsem moc spokojena :) jeste musim vyzkouse zele sweetie pie a masku cupcake, co jsem dostala jako darek k nakupu

    OdpovědětVymazat
  16. ja som nikdy ziaden lush produkt nemala, lebo na slovensku to nemame. da sa to sice objednat z netu, ale je to priserne drahe. ale inak uz mi to pride ako taka blogova choroba, na kazdom blogu sa objavi raz clanok o lush:D

    OdpovědětVymazat
  17. Taky miluju lush a neznám nikoho, kdo by mu nepodlehl...:)

    OdpovědětVymazat
  18. Wow, já jsem teda zatím zkusila jenom Abmrosii (takový krémík na holení) a koupila jsem ho pak i příteli, který si ji nemůže vynachválit a pak obličejový sprej s vitamínama na osvěžení The Breath of Fresh Air a nemůžu si stěžovat. Moc bych chtěla vyzkoušet šampon Rehab a tu čokoládovou masku nebo tu Magnanity. Jenom se dokopat si to koupit, jenže 150,- pošta je fakt dost, pokud člověk neobjednává ve velkém množštví, kde se to ztratí.

    OdpovědětVymazat
  19. presne ako píšeš...majú pútavé obaly a hlavne tie balenia sú niektoré strašne rozkošné :D a niektoré by človek aj rád s chuťou zjedol :D škoda, že tu nemáme žiadny kamenný obchod s lush :// jedine na nete by sa to dalo objednať akurát tam ma trošku odrádza poštovné atď

    OdpovědětVymazat
  20. Anonym:
    nechápu proč bych měla jít se stádem.
    Nepsala jsem žádnou chválu. Psala jsem jen to, jak upoutávají ostatní a o tom, jak se jim to daří.
    Samozřejmě, že bezdomovci na to nemají. Takže Ti rozumím, že si od této značky nic nepořídíš.

    OdpovědětVymazat
  21. Ještě jsem neměla tu čest se s těmito výrobky seznámit, ale podle toho co často čtu budou fakt dobré :)

    OdpovědětVymazat
  22. Joo, i když zrovna ty balistiky mě moc nenadchly.. teď chci nutně ten nový šampuk! a už si vybrala foťák?:)

    OdpovědětVymazat
  23. Lush miluju, hlavně ta vůně, která se line celým nákupním centrem:) a nejraději mám ballistyky, ty koule co šumí ve vaně:)

    OdpovědětVymazat
  24. tak já jsem zvyklá na Canon a zaujatá, se radši neptej..:D a 18-55 je setový, to je na vyhození, určitě než do foťáku investuj do objektivu s pevným ohniskem a dobrou světelností :) toť jen můj názor

    OdpovědětVymazat
  25. Od Lush mám pár věcí, asi mě nejvíc voní šampon I love juicy, ale upřímně jsem od jejich výrobků čekala víc, takže jsem vyzkoušela a už se k tomu asi nevrátím. :) Nějaké závratné změny jsem na své pleti po jejich maskách ani nepozorovala. :D

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní5/6/11 18:27

    Tak to se docela ,jakožto bezdomovec, mám, když mám přístup na internet :-DD

    OdpovědětVymazat
  27. Anonym:
    i bezdomovce pustí do internetové kavárny

    OdpovědětVymazat
  28. Pomalu ale jistě jsem si vytvořila na LUSH závislost, takže články, resp. nějaké recenze bych jenom uvítala :) A i nějakou Lush Giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  29. do Prahy se chystám za takových 14dní, takže příští GIVEAWAY by se mohla nést v duchu LUSH

    OdpovědětVymazat
  30. ceady: ja taktiez nie som bezdomovec a napriek tomu si lush nemozem dovolit. anonym by sa mal naucit vyjadrovat inak - aj negativny nazor sa da vyjadrit slusne, no to ze ta rozhodi jeden hlupak/hlupana prezradza nieco o tvojej sebaistote. idealne je nereagovat, pretoze takyto "rypalkovia" (haters) casto sedia za pocitacom a donekonecna obovuju stranku cakajuc na odpoved aby sa mohli znova pohadat:D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©