pondělí

Mácha lake

Moc se omlouvám, že teď nebudu přispívat tak pravidelně jako do nynějška. Není to z toho důvodu, že bych tady nechtěla trávit hodiny času jako do teď nebo, že snad mám v plánu s bloggováním skončit, ale čeká mě brigáda na Máchově jezeře po celé léto.
Mám to z domu asi půl hodinu cesty na motorce. Takže to není vůbec žádná dálka na to, abych si domů zajela, kdykoli se mi zlíbí.
V dalším článku vám ukážu, kde přesně budu pracovat a kde budu celou dobu přebývat.
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. vyzerá to tam zaujímavo :)!

    OdpovědětVymazat
  2. to miesto sa mi veľmi páči, vyzerá to tam super, už sa teším na ďalší článok :)) a závidím ti takú prácu :D

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá na perfektní letní brigádu :) Užívej!

    OdpovědětVymazat
  4. A kdepak jsi ubytovaná? My jsme s Adamem také uvažovali o Mácháči, ale nic jsme nenašli, co by se nám líbilo.

    OdpovědětVymazat
  5. Nekonči :( tvoj blog som si zamilovala :) to mi nemôžeš urobiť ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, tu brigádu ti závidím :)

    OdpovědětVymazat
  7. brigáda? to slovo mě ničí, když vím, že mě letos asi žádná pořádná nečeká ://

    OdpovědětVymazat
  8. Tu brigadu ti desne zavidim:)

    PS: Mrkni na silvidesign.blogspot.com, u ni jsem nasla navod na ty odkazy.)

    OdpovědětVymazat
  9. ked som nedavno sla cez cechy, a na kockach slamy bola upevnena plachta s oznamom motorkarskeho zrazu hend som si spomenula na teba:)

    OdpovědětVymazat
  10. U are lucky! I wnat too! :)

    OdpovědětVymazat
  11. if U want U can go to my bag! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vyzerá to úplne skvele!

    OdpovědětVymazat
  13. Na super brigádu to vypadá:-)

    OdpovědětVymazat
  14. týjo já chci taky :) supr brigádka! a krásné místo :)

    OdpovědětVymazat
  15. Lovely pictures! :)
    do you want to enter my giveaway?

    http://fashion-is-forever.blogspot.com/2011/06/my-first-giveaway.html
    it's just a click away .

    Love x

    OdpovědětVymazat
  16. fú, ty si už riadne veľká motorkárka!

    OdpovědětVymazat
  17. Vítej mezi pracujícími :-DDD Btw. Taky jsem si oblíbila tvůj blog ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©