pátek

Now She´s thinking about the Future


Minulý pátek jsem měla možnost vyplnit si v rámci psychologie test osobnosti. Výsledky třídy byly opravdu zajímavé. Ale tipovala bych, že jsem nebyla jediná, kdo nevěděl, jak si při určitých otázkách počínat. Protože jinak si nedokážu vysvětlit, jak největší potvoře mohlo vyjít, že lidem dodává energii a sebevědomí a že ostatní za každé situace podrží. Že by vycházela opozita?

Ne, že bych přímo nerozuměla zadaným otázkám, ale většinou jsem se dostala do situace, kdy bych potřebovala prostřední okýnko, které by znamenalo nerozhodnost. Takže výsledky neberu vůbec objektivně. Ale na druhou stranu si můžete přečíst, s kým máte tu čest :D.

Krom toho, že jsem dnes dostala vyhodnocení testu s odpovědí nalepenou na původním vyplňovaném papíru,    měla jsem tu možnost strávit včerejší odpoledne  v pedagogicko-psychologické poradně, díky které jsem měla možnost vyplnit si taky takový testík. Jenže ten z pedagogicko psychologické porady trval přes tři hodiny.
Dozvěděla jsem se, že inteligenci na vysokou školu mám, ale musím se dostat na takovou školu, která mě bude bavit, protože jinak svá studia nedotáhnu do zdárného konce. Což si odporuje s dnešním vyhodnocení textu z psychologie. Ale jak jsem už psala, otázky, které nám byly podané, nemohly mít (alespoň u mě) jednoznačné odpovědi (ANO/NE).

A už zítra recept na snadný jahodový dort :).
SHARE THIS POST

10 komentářů:

  1. tieto psychologické testy sú fakt zaujimavé :) a ten kolááááč ach už som hladná

    OdpovědětVymazat
  2. na testoch som bola aj ja, ale vybrala som si niečo úplne iné, ale totálne.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty testy vypadají zajímevě, ale nechtěla bych je dělat! :D


    (probíhá u mě giveaway)

    OdpovědětVymazat
  4. :) my dělali podrobnější na vysoké a bylo to moc zajímavé a musím říct, že to na mě sedělo dokonale :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle testy mi vždycky vyjdou nerozohodně :D

    OdpovědětVymazat
  6. This test is good, 'casue you can know something new about yourself :)

    OdpovědětVymazat
  7. já na tyhle testy loni ve škole bohužel/naštěstí chyběla...
    Ono člověk v Praze nemá tolik jiných možností než UK :). Už máš nějaký konkrétnější plán?

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní11/6/11 16:23

    a co bys chtěla dělat v budoucnu? ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Vím jakým směrem se vydat, ale přímo konkrétní představu ještě nemám. Našla jsem asi tři obory, které by mě bavily, ale nerada bych to zakřikla.

    OdpovědětVymazat
  10. mňam! Dortík vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©