středa

muffins with smarties

recept je na 12 muffins
Dnes jsem se odhodlala upéct muffiny s lentilkami. Nevím, jestli jsem je pekla spíše z toho důvodu, abych vyzkoušela recept, který budu moct upéct na nadcházející oslavu nebo právě proto, že jsem dostala neskonalou chuť na něco sladkého. Ať tak nebo tak, muffiny jsem upekla a taky jich pár snědla. 
Takže hurá do psaní receptu, protože jsou opravdu výborné!


RECEPT NA NĚCO DOBRÉHO:
4vejce, 150g polohrubé mouky, 100g pšeničné celozrnné mouky, 100g moučkového cukru, 1balení vanilkového cukru, 100ml rostlinného oleje, 1/2balení kypřícího prášku, 3-4balení lentilek

Nejprve oddělíme žloutky od bílků. Poté smícháme žloutky s moučkovým a vanilkovým cukrem, poté přilijeme olej, dále přisypeme prosátou mouku s kypřícím práškem.
Z bílků si ušleháme tuhý sníh a jemně vmísíme do připravené směsi. 
Polovinu lentilek si lehce rozdrtíme a vmícháme do směsi. Zbytkem posypeme směs, kterou vložíme do formiček na muffiny.

a takhle vypadal výsledek. :):P
SHARE THIS POST

38 komentářů:

  1. óoo tak moc bych si dala..to se ti povedlo..mňam:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. mňam, mňam, mňam to rozhodně někdy zkusím ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Lentilky, ty já ráda, ale na muffinech ještě víc! :D

    OdpovědětVymazat
  4. tak to by vypadalo super na nějaké dětské oslavě :) mňam lentilky :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty si ich upiekla preto, aby si mi na nich urobila neskutočnú chuť : (( :DD vyzerajú skvelo! : )

    OdpovědětVymazat
  6. Jé! Mňám! :) Až budu vařit muffiny, zkusím tam dát lentilky! Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  7. akozee preco mi toto robiiiis ! :( :D vyzeraa to uzasne !! a ja prave drzim ,,dietu" ,ale ked toto vidim mi tecuu slinky ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. oo, toto takto na večer :D mňam

    OdpovědětVymazat
  9. Pečou no :D Nejsem paní kuchařka :D Tak až je budu péct tak si tam dám ty lentilky. Lepší?:D

    OdpovědětVymazat
  10. No vypadá to skvěle, ale nechybí Ti v tom receptu mouka? :D

    OdpovědětVymazat
  11. Beru tě domů! Všema deseti!

    OdpovědětVymazat
  12. zítra se do nich pustím a v pátek je vezmu na naší pomaturitní párty. díky moc za recept :)

    OdpovědětVymazat
  13. nato sa tak dobre pozerá!...a ako to len chutí mmmm..sladke predstavy.

    (prebieha giveaway)

    OdpovědětVymazat
  14. Looks so yummy!!!! Thanks for sharing the recipe!
    xoxo
    http://pinkrockandfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. aaaa to vypadá nejlíp!! vyzkoušim :)

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní2/6/11 06:37

    a ceady co delas priblizne za skolu? jak jsi psala o tom povolani? podle me kdyby jsi dost makla byla by jsi dobra webdesignerka

    OdpovědětVymazat
  17. no tak ty jsou ale dokonalý!!

    OdpovědětVymazat
  18. a kolik mouky? nějak Ti to uteklo ;))
    je zajímavý, jak všichni píšou, že je to super recept, ale nikdo si toho nevšiml :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  19. kromě Klárky ovšem :)

    OdpovědětVymazat
  20. muffiny vyzeraju skvelo, ja ich mozno vyskusam z M&M :) ps. nemam rada lentilky :(

    OdpovědětVymazat
  21. to jsem ještě neviděla! je to zajímavé a vypadá to mooc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  22. ty jo to je super , veselé a vypadá to chutně :)
    a věřím že je

    OdpovědětVymazat
  23. mnam, to vypada jako brutalni kaloricka bomba)

    OdpovědětVymazat
  24. Hurá zase recept, hurá hurá :)
    Vyhrabu formu na muffiny a jak bude čas, tak se na ně vrhnu. Recept vypadá jednoduše.
    Jej si si na mě vzpoměla s tím designem? Je to tvůj starý, že? Líbí se mi. Škda že na Blogspotu nejdou udělat kategorie na blogu, tak jako na Blog.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Já bych se do toho hned pustila :)))

    OdpovědětVymazat
  26. Děkujííí. Něco jednoduchého v tom stylu co jsi poslala. Do bílé barvy.

    OdpovědětVymazat
  27. asi si zejtra taky muffiny upeču.. už jsem dlouho nic nepakla :) a navíc s těma lentikama to vypadá mňamózně! :D

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, změnila jsem adresu blogu z evzenavopickova na http://laskyjednetmavovlasky.blogspot.com/. Nevim, jestli se ti to presmerovalo, porad mi to nejak blbne.

    OdpovědětVymazat
  29. Evi to je krásnýýýý!!!!
    Přidala bych ještě nějaký obrázek do té bílé, ale moc hezký

    OdpovědětVymazat
  30. Geniální!!! To mě zatím nenapadlo! :D Dnes jsem plánovala dělat medový muffiny ale asi si skočim pro pár lentilek :D

    OdpovědětVymazat
  31. Rozhodně musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  32. Rozhodně musím vyzkoušet :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©