středa

My photos by G.Veselá

Slibovala jsem Vám fotografie ze dne, kdy jsem měla možnost zažít focení s úžasnou fotografkou Gabrielou Veselou.  Dle mého by fotila absolutně úžasně, kdyby měla možnost vyfotografovat některou z vás bloggerek, protože jedna vedle druhé jste krásky. A to bez pochyb. Takže bydlíte-li na Moravě v blízkosti Přerova nebo Kroměříže a nebo tam máte cestu kolem, moc ráda Vám dám na ni kontakt.
Jenže Gábinka nenarazila na Vás, ale na mě... Poté mě přesvědčila, abych se na jeden stala jejím objektem zájmu a focení. A tak jsem se stala tou výjimkou, která leží okem v trnu nejenom sama sobě, ale taky ostatním.

A jde-li o slibovanou GIVEAWAY... vydržte ještě chviličku. Vybírám ten pravý dárek, kterým vyhovím i té mužské části čtenářů, kteří taky o nějaký ten dáreček stojí. I když nevím, nevím, jak Vám kluci/páni vyhovím :).

SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. to je skvelé, takéto natur fotky, ja mám veľmi rada!

    OdpovědětVymazat
  2. na té druhé si strašně roztomilá, víc než obyčejně :)
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. není možný! to je máma kamarádky ze třídy! :)

    OdpovědětVymazat
  4. jo a hrozně ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. To je milé, modrá ti fakt sluší...

    OdpovědětVymazat
  6. Víš co ta poslední je moc super,ty si super

    OdpovědětVymazat
  7. Panejo, jsi tak krásná :) ňuňůůů

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní28/6/11 23:35

    supr, moc Ti to sluší Ceady

    OdpovědětVymazat
  9. moc ti to sluší! Nemáš na fotkách ty šaty, které jsou v designu blogu?

    Kroměříž náhodou mám kousíček, navíc bych to mohla spojit s návštěvou kamarádky, kterou jsem dlouho neviděla. Jen si nemyslím, že bych byla správný objekt k focení

    OdpovědětVymazat
  10. Tady ti to vážně moc sluší ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. na druhé ti to strašně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nič v zlom, ale tieto fotky sú od profesionálnej fotografky? Vôbec sa nelíšia od fotiek, ktoré by Ti urobila kamarátka, ani svetlo nie je lichotivé, škoda. Nemyslím to v zlom, len poukazujem na to, že nazvať sa profíkom dnes zrejme môže každý, kto vlastní digitálny foťák. A to potom hádže zlé svetlo aj na ostatných. Ja fotím dlhšie, aj na zákazky, ale nenazvala by som sa profíkom a to myslím, že takto som fotila na začiatku :) takže nič v zlom, som len prekvapená.

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní29/6/11 12:07

    Fakt Ti to moc sluší, tak k sobě nebuď tolik kritická, máš nejkrásnější vlasy a strašně roztomilej nosík :-D. A ta sukně je odkud? Je boží.

    OdpovědětVymazat
  15. máš tak krásne vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  16. děkuju(děkujume) mockrát! pěkné fotky:))) máš krásné vlasy.))

    OdpovědětVymazat
  17. Možná by to chtělo nápaditějšího fotografa, i tak se mi ale líbí :)

    OdpovědětVymazat
  18. úúžasné fotky!! a super sukňa :)

    OdpovědětVymazat
  19. mne sa tie fotky páčia nevyzerajú až tak profesionalne ale nie sú zlé škoda, že ich nie je viac

    OdpovědětVymazat
  20. KráSNÁ SUKNĚ:) a super jak je to v přírodě:)
    mimochodem u mě na blogu je teď menší
    give away tak tě zvu:)
    http://mumsaidicould.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. modrá a tvoje barva vlasů, dobrá kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jé, že by? Když jsem z Kroměříže :) Uvidíme.
    A nejsi trn v oku, prosím tě ;) Můžu se zeptat, jak se vlastně jmenuješ celým jménem? Protože mi připomínáš jednu holku, která semnou chodila do školky nebo do vedlejší třídy na základku!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©