pondělí

"No pizza, please"

Jestli ještě někdy budu chtít jíst pizzu, tak mi ji zakažte. Nebo bych si měla alespoň přečíst tento článek o tom, že bych si ji měla zakázat.
 Ne, že by mi pizza nechutnala, to určitě není můj případ. Ale je mi po ní opravdu zle. 3 plátky snědené v pět hodin odpoledne a ještě v devět hodin mi bylo natolik těžko, že jsem si musela vzít prášek na žaludek. Ne, ne...pizzu už opravdu ne.
A to jsem se nezmínila, že to byl můj nápad, protože pizza je poněkud rychlejší večeře, než-li v restauraci a zdánlivě mi můj chabý mozek říkal, že mám na ni chuť. A nebo spíš chuť fotit v pizzerii, kde na mě koukali jak na blázna. 
Takže místo toho, abych se příteli odvděčila za to, že nám k večeři koupil pizzu, jsem jen polehávala a popíjela čajíčky na zlepšení trávení.

edit po roce: Pizzu mi nikdo nezakázal ani nevymluvil, a tak jsem se celý rok 2011 i půlku roku 2012 živila pořád pizzou, ať už touhle výbornou kupovanou nebo tou domácí :D

A co vy a pojídaní pizzy? baštíte ji často?
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Jéžiš, vypadá to strašně lákavě, to tě lituju teda :( A taky nesnáším, když lidi čumí :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm vypadá lákavě, ale taky se mi to stalo, že jsem se jí přejedla :D

    OdpovědětVymazat
  3. na tuhle XXL pizzu chodím v LTM také moc ráda :)) zrovna minulý čtvrtek jsem tam také byla ... a ještě raději chodím na kebab, který mají pod hotelem Salva Guarda s česnekovou zálivkou :D hrozná závislost na tomhle jídle!!!! :D

    OdpovědětVymazat
  4. raz ma donútili zjesť celú veľkú pizzu..bolo mi neskutočne zle, tak viem ako ti je :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé XXL pizza, chodim tam skoro každý den :D Mám to místo svačiny a skoro hned u školy, chodim tam vždy o přestávku a tajně :D Miluju jejich cappuccino <3

    OdpovědětVymazat
  6. hm.. vyzerá chutne. ale práve som sa plná, takže..n-i-e :D

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna bych si pizzu fakt dala :) :D ale tak snad ti bude líp :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ach ano, Litoměřická pizza! Dávám si jí vždycky když tam jsem!
    Nechceš mi nějakou poslat? :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jo to by bylo ideální! :D

    OdpovědětVymazat
  10. vyzerá to skôr ako koláčové cesto :D

    OdpovědětVymazat
  11. mňam! :P já chci taky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Byly časy, kdy mi těsto na pizza dělala velké problémy a já ji nemohla jíst. Vždy jsem strávila několik hodin na WC.

    Nicméně, zítra si ji udělám :D

    OdpovědětVymazat
  13. jé ty jsi z Liťáku? Taky jsem tam párkrát byla za kamarády a vždycky jsme šli na pizzu do takového dvora a sedělo se na balkonku, to ještě funguje? V Liťáku se dobře paří:)))

    OdpovědětVymazat
  14. Tak po shlédnutí pizza fotek, jsem šla v práci na oběd do pizzerie :-DDD.. a myslim, že po té porci co jsem snědla, mi bude taky pěkně těžko

    OdpovědětVymazat
  15. ....prrr verim..uz to na nej vidiet.. ani slinka mi neubehla a to je znamenie!

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem na pizzu uplně ujetá, miluju pizzu!!! Můžu jí klidně každej den :D bez problému:D nejradši mám šunkovou a houbovou :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mě je z pizzy taky dost blbě, ale dost :D

    OdpovědětVymazat
  18. tak by som si teraz dala pizzu!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Já miluju pizzu! Ale jsem dost vybíravá, takže vlastně jím jen asi celkově 5 druhů :D Teď jsem akorát docvičila a ty mi tak děláš chutě!

    OdpovědětVymazat
  20. taky miluju pizzu! nejvíc s ananasem ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Já pizzu miluji.. bych se po ní utloukla :D

    OdpovědětVymazat
  22. pizzu miluje snad každej:D mmm, akorád jsi mi ted udělala chutě.:)

    OdpovědětVymazat
  23. Mňam!! Hned bych si dala!! Miluju pizzu! :P

    OdpovědětVymazat
  24. Nejradši mám sýrovou!:) To je prostě moje slabost. Ale poslední dobou ji moc nejím, přešla jsem ke KFC...:D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©