sobota

"osvěžovák" ....Sunny drink for me


Tentokrát mám tady recept na svěží letní nealko-drink, který Vám nahradí jakoukoli ledovou tříšť. Ale to už bude záležet je na vás, zda-li budete natolik netrpěliví stejně tak jako já, že ani nenecháte pořádně zamrazit led, takže se Vám z původního plánu udělat si tříšť stane tzv. "osvěžovák", kterého se nebudete moci nabažit :).

Co budete na tento letní "osvěžovák" potřebovat?
3odšťavněná jablka, šťávu ze 4vymačkaných citrónů, lžíci až dvě medu, lístky máty, led, 1/2šálku vody

Vše smíchejte, vložte do mixéru, rozmixujte a ověžovák je na světě. :)
A poté už můžete pít až do dna :). Ale zásadně tento drink pijte na lehátku v bazénu, protože jinak by to nebyl pravý letní "osvěžovák" :D.


SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. Tyjo... zrovna teď bych si dala! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. oo! toto rozhodne použijem.. normálne mám už aj teraz chuť na to :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak toto si zajtra určite urobím! :D ďakujem za tip .:))

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, mňam. SLint:P:D

    OdpovědětVymazat
  5. Díky bohu za 3 lžičky medu! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám rád takovýhle pití, ale nenávidím tu pěnu navrchu :-!

    OdpovědětVymazat
  7. Díky bohu za 3 lžičky medu :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mnam dala bych si hned musim to zkusit :) Mame skoro stejny mixer :D

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá skvěle! Mám ráda citronády atd.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©