úterý

REVIEW: flormar nail enamel

MOJE HODNOCENÍ:
Lak má sice řidší konzistenci, takže nedoporučuji lakovat za šera, aniž byste viděli, jak velkou vrstvu nanášíte.
Jelikož jsem si štěteček vždy otřela, abych nanesla co nejslabší vrstvu, lak vytvořil efekt dokonalých nehtů. Alespoň mně se tento lak na mých nehtech zaručeně osvědčil. Zprvu jsem myslela, že bude sytý, ale tahle varianta se mi zamlouvá snad víc :). (NÁNOS JEDNA LEHKÁ VRSTVA)
CENA: 35korun ve výprodeji
PLUS: jemné krytí, vzhled dokonalých nehtů
MINUS: tekutější konzistence laku

bezcenné video, ve kterém jsem si zkoušela ostření fotoaparátu :)

Jak píšete...Taky mám ráda barvičky, ale někdy mám chuť mít vkusné nehty. Tedy ne, že by barevné byly nevkusné, ale víte jak to myslím. Tedy asi nevíte. Ale nenapadá mě vhodné označení pro pocit, který ve mně tento lak jednoduše vyvolává.
A abych nezapomněla... Ve škole jsem se shodla s kamarádkami, že by byl tento lak ideální na vytváření francouzské manikúry. Takže další plus v řadě. 
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. that's nail polish or nail strengthener? :)i have similar nail strengthener :)

    beauty-jelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že ta značka se jmenuje Flormar.)

    Lak vypadá pěkně, jsem příznivcem přirozených barev na nehtech.

    OdpovědětVymazat
  3. :) mne praveze u takychto jemnych lakov ta tekuta konzistencia vyhovuje :)
    sledujem

    OdpovědětVymazat
  4. Ten ale vyzerá..super!..moje pazure take maju radi!
    .. farebne laky su fajn, ale prirodne nechty posobia tak jemne a hlavne ciste..tie mam proste najradsej.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja tieto "skoro neviditeľné" laky nemám moc rada ...Možno viac vrstiev ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Oh I love this cream-milk nailpolish and i like the video which is here =)
    please be my reader! I'm your reader
    xx, Anastasia
    http://we-live-young.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Ty nehty vypadají přirozeně a moc pěkně :-)

    OdpovědětVymazat
  8. to jsou ve výprodeji i laky? :)
    tahle barvička se mi nelíbí, ale jinak mám laky od flormaru ráda, jsou dobré!

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný lak :) Já jsem spíše na takovíhle přírodní, protože barevný nehty se brzo odloupou atd. a u těhlech přírodních to není tolik vidět :)

    OdpovědětVymazat
  10. I use similar like this to french manicure :) then look like real ^^

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké video a ten lak je taky super. :)

    OdpovědětVymazat
  12. já mám rači pořádné barvičky :) alě někdy si ráda dám takovýto spíše přírodní odstín. u mě se to vidí ale spíš vzácně :D
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. ja mám od tejto značky červený lak , a som maximálne spokojná :) stačí mi 1 vrstva (aj keď ja si dávam 2) , lak celkom rýchlo schne, veľmi dlho vydrží a má úžasný štetček :)

    OdpovědětVymazat
  14. Určitě kosmetiku Ryor vyzkoušej ;) A balíček dneska došel ;)) Ještě jednou děkuji! Hodinky jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
  15. myslela som, že ho bude viac vidieť :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ceady, nechtěla si říct slovo decentní ;)?=D...každopádně i když miluju barvičky...;) tak když sáhnu po tomto ..nedám na něj dopustit!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Určitě jo :-)
      Děkuju za opravu

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©