neděle

Sale in Douglas


Miluju výprodeje :)... Jen bych potřebovala více peněz... Ale myslím, že nejsem jediná, kdo má stejný pocit, prochází-li obchodním domem, ve kterém je na každém kroku ve výkladních skříních napsáno SLEVA.
Je strašné, jak jsme všichni zmanipulovatelní... Copak jsem nutně potřebovala krém, laky nebo snad ten nejlevnější a nejsladší balzám na rty? Ne, nepotřebovala. Ale shodou náhod jsem si vsugerovala, že si to musím koupit, protože za tu cenu by byl hřích nechat to tam. :)
Určitě ten pocit dobře znáte! :)

A když vycházíte o 135korun chudší, říkáte si, že byla škoda, že jste neměli na ten parfém, který původně stál 1800 a nyní je jen za tři sta korun. Nevím, proč mám při nákupu zlevněného zboží takový pocit, jako bych snad něco ušetřila. Vždyť bych  do toho obchodu nebýt slev ani nezavítala :D. A třeba by se mi nakonec ani nevybyla baterie v autě, protože v této drogérii jsem probíráním nejrůznějších výrobků strávila minimálně půl hodiny. A půlhodina rozsvícených světel bez nastartovaného motoru je opravdu hodně! :)

...recenze na laky v příštích dnech
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. ;o) tak to by bylo velmi milé ;D!

    slevy jsou strašná věc... dokážeš si koupit věci, které bys jinak bez zájmu přešla, ale vzhledem k tomu, že je na nich obrovská cedulka SLEVA, tak se prostě musíš jít podívat, jeslti by to nestálo za to :D... co mi přijde zvláštní, že někdo pořád mluví o slevách v H&M...ale já tam na slevy jšt nikdy nenarazila :D (v ostatních obchodech ano, ale v H&M jaksi zatím ne :D)....

    a ten lesk na rty...chutná jako coca cola? :P

    OdpovědětVymazat
  2. Ten balzám na rty vypadá hodně dobře! :) Jám taky ráda slevy. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hned dneska tam letim! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Coze 8 kc? v cleries stoji asi 120 :D

    OdpovědětVymazat
  5. To si pis, ze nejsi jedina! Bohuzel slovo SLEVA pusobi tak magicky, ze ma clovek temer vzdycky pocit, jak skvele nakoupil, ale presne jak jsi rekla... Ve vetsine pripadu bys tu vec ani nehledala :-) Tezky to zivot shopholika :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsou perfektní slevy, musím se tam zastavit :)

    OdpovědětVymazat
  7. znám, znám nakupuji vew slevách spoustu věcí i když je vůbec nepotřebuju pořád :D :/

    OdpovědětVymazat
  8. jeej ja som bola v Douglasovi vcera:D

    OdpovědětVymazat
  9. ja chcem ten balzam :D ale u nás ho asi nikde nekúpim :(

    OdpovědětVymazat
  10. Tak proto si předem dávám cíle, co si koupit a co fakt potřebuju a když je to pak ve slevě, tak mi to udělá ještě větší radost. Třeba zmiňované slevy v H&M, chtěla jsem overal jeden krátký k moři a šup, on byl i ve slevě, tak to bylo radosti :D.

    OdpovědětVymazat
  11. Ach jo, nepiště sakra už o ě těch slevách...:(

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, ten lesk bych chtěla, asi si ho zajdu koupit :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ten balzám jsem si taky pořídila ... je fakt výbornej...mám nutkání do něj kousnout :-DDD Btw.. Miluju CC Vanilla ;) škoda, že jí u nás neprodávaj

    OdpovědětVymazat
  14. jeee ty chodíš taky do Forumu jako já :) že jsme se tam ještě nepotkaly?! :)))))
    Jo přesně taky mám vždy pocit, že jsem prostě tak MOC UŠETŘILA :D i když samozřejmě kdyby nebyla sleva tak ty věci nekupuju, protože bych mohla klidně žít i bez nich, ale když je sleva to je něco jiného :D vše najednou NUTNĚ potřebuju!!! :D
    jinak tyhle slevy v Douglasu jsem také pořádně využila viz - http://angellovely-things.blogspot.com/2011/06/neskutecne-slevy-v-douglas.html :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Tieto Lip Smackery túžim skúsiť už hrozne dlho ale v diere menom Slovensko ich nemajú..Už sa teším na recenziu lakov! :)

    OdpovědětVymazat
  17. O tomhle balzámu píše hodně lidí. Asi ho už fakt budu muset vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  18. PŘESNĚ tenhle balzám mám taky a miluju ho! Taky jsem další nepotřebovala, ale hravě kvalitou a vším okolo předčil ty dražší z lékáren a bůhví ještě odkud!

    OdpovědětVymazat
  19. No asi bych se taky mohla podívat do Doughlasu :D

    OdpovědětVymazat
  20. ty ale lacno nakupuješ! ten balzam vyzerá super :)!

    OdpovědětVymazat
  21. ten balzám je božský:O a kolik prosímtě stojí normálně?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©