čtvrtek

She is happy... and WHY?

Vysvědčení mám za sebou :). Ale kvůli tomu zrovna tak šťastná nejsem. Ani nejsem veselá z toho, že mi začaly oficiálně prázdniny. Jsem štěstím bez sebe, že včerejší protestování na kraji nebylo úplně k ničemu, protože nepříjdu asi o 10 nejlepších profesorů a také proto, že nebudu muset přestupovat na jinou školu. :)

Článek je trochu chaotický, takže není důvod číst.


Ale ještě včera odpoledne jsem byla skeptická. Ráno jsme jeli na kraj z toho důvodu, aby byla odvolána naše dosavadní ředitelka a abychom podpořili naše nejlepší profesory, kteří měli v nejbližší době dostat výpověď.
Pořadí našeho bodu se sice odhlasovalo jako 7C, ale u bodu 7B někdo ohlásil, že je v budově kraje bomba (jakoby snad na kraji nechtěli náš bod probírat) , takže jsme strávili asi dvě hodiny venku, než nás pustili znovu zpátky. Jenže jakmile zase radní zasedli, navrhli, aby se přeskočilo k bodu 14-18, protože chtějí jít do hodiny domů.
Nakonec se nás zástupci z našeho města zastali a náš bod přišel na řadu hned. Jednoduše takovou frašku a jednání jste nezažili. Jak řekla moje maminka, tohle byla škola života. Dalo mi to 100x více než-li hodiny občanky s paní ředitelkou, která se většinou ani na hodiny nedostavila.
Nejvíce mě zaskočilo, jak si může jeden z těch radních zastávající se ředitelky dovolit říct, že Ti studenti, co stojí před dveřmi jednací síně ani nejsou studenti našeho gymnázia. :D
Takže nakonec vše uzavřeli jen tím, že sestaví komisi, která ředitelku a celou školu přes léto prošetří, aby se v září začalo bez problémů. Ale návrhy odhlasovat, kdo bude v komisi, byly odsunuty na vedlejší kolej.
Mám pocit, že komise bude sestavena z lidí, kteří ředitelku podrží, protože díky ní budou moct vydělávat na státu peníze. Protože proč by si ji tam jinak tak urputně drželi.
Ráno při rozdávání vysvědčení jsem se dozvěděla, že ředitelka výpovědi kvůli nezákonnosti stáhla a mé děsivé myšlenky o přestupu jsou pryč. :) A v září už budu maturantka. Bože, to je děsivé! :)


A co říkáte na změnu designu? Líbí?
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. krásna si! kvietky sú úžasné ;)
    čítala som to a v podstate som pochopila len z časti. asi sa mi to ešte ukladá v hlave:D:D Uži si prázdniny! :) a budeš maturantka. úprimne ti nezávidím ale aj na mňa raz dôjde :/

    OdpovědětVymazat
  2. už to opakujem ... ale niemôžem si pomôcť ...hrozne ti závidím tvoje vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty modré kvítečka mě uchvátily... =)

    OdpovědětVymazat
  4. Pre mňa je desivé že budem maturantka o 2 roky, a ty už zachvíľu :D na tvojom mieste by som sa zbláznila :D:D:D
    a hej máš úžasnú farbu vlasov, neviem či som ti to už niekedy písala, tak pre istotu :)

    OdpovědětVymazat
  5. ta levandule! a ta poslední fotka je luxusní!

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní30/6/11 14:28

    a jaké teda bylo vysvědčení? ;)

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem s vysvědčením spokojená, ale moc veselá nejsem. Jako bych si ani neuvědomovala, že začínají prázdniny.:/

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky. :) Jsi krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nojo, taky budu maturantka, ale až za 2 roky, a i to mě děsí! :D
    No a je to tady, taky jsem chodila na Komenskou! Mamka tam dokonce učila:D

    OdpovědětVymazat
  10. Teda, páni, jsem z toho všeho trochu zmatená, asi mi něco uniká, ale jestli jsi z toho, jak to dopadlo šťastná, tak já také :D A být maturantkou není tak děsivé, u mě se v podstatě vůbec nic nezměnilo, za ten rok, co už uběhl, jsem dělala stejné blbosti, co kdy dřív, žádné vyspění a oficiální dospělost se nekonaly :D

    OdpovědětVymazat
  11. ta poslední fotka je krásná :)
    ale nevidím změněný design .. :(
    teda maturitu, ke všemu státní, ti nezávidím. ještě, že jsem se jí vloni vyhla, bylo to o fous. ale ty to zvládneš určitě ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní3/7/11 16:36

    Proč chtěli zavřít školu a vyhodit učitele?

    OdpovědětVymazat
  13. to nechápu, co se tedy dělo a proč? :O
    jinak, já jsem maturantka letos.. neděsí mě to, naopak se těším :DD

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní13/4/12 16:02

    Možná hloupý dotaz, ale jaktože budeš maturantka až v září? Myslela jsem,že šaty, které sis nechala šít byly na letošní ples a že jsem snad i zahlédla tvé tablo? :O ....Kateřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vždyť Vy nečtete... Na FB jsem psala ONE YEAR AGO :)
      Tohle je rok starý článek :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©