čtvrtek

She is happy because she has a new camera



Moje prosby byly vyslyšeny a sny se staly záhy skutečností :)... 
Pokud Vás napadá to, že se mi povedla jahodová marmeláda, která je jako dělaná do jogurtu, tak máte pravdu. Ale to opravdu nebylo mým snem. Mým snem byl už nějaký ten měsíc Nikon D3100, který mi dnes přišel. :)
Tohle byly první dvě fotky, které jsem zvládla vyfotit. Teď je ale přede mnou učení a učení, protože i když jsem měla typ kompaktu, který měl podobné funkce jako zrcadlovky, od opravdové zrcadlovky to mělo hodně daleko.

Chtěla bych se Vám tu více rozepsat o dnešním sportovním večeru s kamarádkou na bruslích, ale jsem utahaná jako kotě. Mám jednoduše z dnešního dne radost. Z chemie budu mít jedničku, která mi vykompenzuje špatnou známku z fyziky, takže jsem nadevše spokojená.
Další radostí je to, že jsem poprvé sama jela v autě a nikoho jsem nesrazila. I když jsem se rozjížděla na ruční brzdu a strašně se divila, proč to auto nechce jet :D.
A když jsem se vrátila z bruslení, čekala na mě tahle krásná slečna v krabici. Mám z ní takovou radost.... :)

i mezi námi se vyskytují bordeláři, kteří rádi pojídají jogurt s vlastnoručně vyráběnou marmeládou






SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. Jsem zvědavá na fotky, které s ní nafotíš ;)) Těším se!

    OdpovědětVymazat
  2. Už teraz som nadšená na tie fotky :)))

    OdpovědětVymazat
  3. :) gratuluji a jsem zvědavá, jak ti to s ní půjde :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak foťák ti závidíííím :) Jaký jsi měla předtím?:)

    OdpovědětVymazat
  5. Je užasnej!
    A kolik tě stál?:)

    OdpovědětVymazat
  6. těším se na fotky z nového foťáku. A gratuluju k tomu žes nikoho nepřejela. A s tou ruční brzdou se občas rozjíždim i já, ale mě to s ní jede v pohodě, protože mi nebrzdí :-D

    OdpovědětVymazat
  7. těším se na fotky, jinak ti to moc přeju. koukala jsem a je docela za přijatelnou cenu, takže si možná takovou krásku pořídím jednou taky až našetřím.
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní16/6/11 21:34

    Nepsala bych anglické nadpisy, když skoro v každém máš chyby a neber to prosím zle, spíš jen takovou radu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju :-) To jsem se ze začátku taky divila kolik věcí zvládám. :-) A když už jsem se konečně naučila bez větších problémů řídit, tak mi vyteče kapalina z převodovky a musim čekat až to opraví. Už to vidim jak budu vystresovaná sedat po dlouhý době do auta :-(

    OdpovědětVymazat
  10. no tak to gratulaceeeeee!!!
    já bych potřebovala kurňa nějakýho sponzora! taky chci foťák!

    OdpovědětVymazat
  11. aaaaaach! achjo - chci/potřebuju taky! škoda že nerostou na stromech :P

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi dobrá že řídíš sama! Já jsem od řidičáku nikam nejela protože jsme vystresovaná z toho, že spolujezdec tam nemá ty pedály :D Musím se učit řídit znova :D

    OdpovědětVymazat
  13. gratuluji! Já mám jeho předchůdce - D3000 a jsem s ním moc spokojená :)))

    OdpovědětVymazat
  14. tak to ti gratuluju k novému foťáčku :) je to tedy zrcadlovka jo? závidím ... taky bych jednou chtěla kvalitnější foťák. začalo mě focení hodně bavit, ale s tím mým foťákem to jsou úplně obyčejné fotky ..

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný foťák, zavidím :))

    OdpovědětVymazat
  16. Jé, tak to se někdo má :) Já bych taky chtěla zrdcadlovku, ale vystačím si s tím mým malým miláčkem :) Ty to opravdu využiješ, ale já na ty svoje momentky fakt ne :D

    OdpovědětVymazat
  17. gratuluju! a těším se na fotky :)

    OdpovědětVymazat
  18. Aj ja mám D3100 je naozaj úžasný :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©