sobota

She wanted to buy this shirt, but she didn´t have a money

slevy v H&M mě také neminuly... Tentokrát jen to co mám vyhlídnuté a příště to, co jsem si opravdu koupila.
A jak tvrdíte to "tílko" SMILE jsem si pořídila. Ale o tom článek zase někdy jindy
H&M
Zrovna nedávno mi jeden anonym psal, že pochybuje o tom, že nosím velikosti oblečení, které nosím. Neměla jsem ani náladu vysvětlovat mu, že jsem tak prťavá a že i když nevypadám jako modelka, tak nemám problém obléct si velikost 34, která mi i tak je volnější. (Viz foto, na kterém si košili utahuji za zády, aby vypadala přesně tak, jak bych si ji doma doupravila)... Byla tak o 15cm volnější... A nemám ráda volná trika nebo košile. Lehce ano, ale jakmile vypadáte dvakrát takové, tak to jednoduše není ono.
Doufám, že ještě měsíc v H&Mku na mě tahle slečna počká, protože je naprosto kouzelná. Jenže můj malý nákup zlevněného zboží už tak vycházel na hodnotu okolo jednoho tisíce korun, takže jsem se musela škrtit, jak jen to šlo. Takže tuhle košili si zamlouvám. Bude moje! :) Takže ne, že si ji koupíte :D.

Věci, které jsem si opravdu koupila uvidíte v blízké době, nebojte! :)
SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. to tílko smile je krásné,a jen taková blbá otázka, jaký máš foták?

    OdpovědětVymazat
  2. mně by se teda ale líbila právě větší, jako "oversized" tak nezahýbat a ještě jít pro 36 aspoň!:)

    OdpovědětVymazat
  3. je hezka:)..ale brala bych spis to tilko "s usmevem":D..to jsi si koupila?:)

    OdpovědětVymazat
  4. aha:) tak to jo, těšim se na ně:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle košile se ale nenosí na tělo. Toť můj názor tedy, takže bych si klidně vzala i ještě o číslo větší. A neber to zle, ale ty jeggins co máš na sobě ti nesluší. Nechci být zlá, jen píšu názor :).

    OdpovědětVymazat
  6. ta košile je pecková , já tam mám zálusk na sukni , kt. má stejnej vzor :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nemusíš hned vyjíždět, dobře, tak pokud jsem četla správně, chceš si tu košili doma doupravit, aby vypadala právě tak, jak si ji stahuješ rukama, což vypadá víc na tělo a já ti jen napsala, že se na tělo moc nehodí. Spíš jak píše Joll, oversized. Nemyslela jsem to zle.

    OdpovědětVymazat
  8. veľmi pekné veci, hlavne tie legíny :)

    OdpovědětVymazat
  9. Konfekčná veľkosť je vedľajšia, keďže veľa záleží aj od strihu. A navyše kašlať na ľudí, ktorý riešia akú máš veľkosť ... ja napríklad nosím veci v škále od XS až po XL ...

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý promiň, jen to tak působilo. Jestli se ti to nelíbí větší, je to samozřejmě tvoje věc. Takže já ti do toho nechci nějak kecat, jen jsem napsala názor a sorry jestli vyzněl hnidopišsky.

    OdpovědětVymazat
  11. Jo a děkuju za pochvalu :)

    OdpovědětVymazat
  12. To tílko se mi líbí moc!! SMILE :) Moc ti to sluší :) Těším se, až mi ukážeš co sis koupila. :P

    OdpovědětVymazat
  13. souhlas s Joll Burr a Bezegou, neber to špatně:)))

    OdpovědětVymazat
  14. ja som tiež dosť prcek a to smile tielko je skvelé,škoda,že u nás ho nemajú :/

    OdpovědětVymazat
  15. máš doma scooter? to je můj sen! ale můj přítel je zásadně proti motorkám. ok, chápu že by se o mě bál kdybych jela na silný motorce, ale scooter, co nejede nai 60 km/h?
    prostě ho chci!

    OdpovědětVymazat
  16. tak takovou velkou bych ani nechtěla, ale scooter se mi líbí právě v tom, že rychle nejezdí, je spíše jen tak na vyjížďku do města nebo tak.
    líbí se mi takový typ: http://vespamanual.com/wp-content/uploads/2010/11/GTV250ie_Siena.jpg

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní18/6/11 15:05

    ta košile je naprosto příšerná, takže nepochybuju o tom, že bude k nalezení ještě v zimních slevách...jinak nenos legíny nebo co to máš, máš dost ošklivý nohy a pneumatiku, sorry prostě

    OdpovědětVymazat
  18. Košile je super, myslím, že by ti oversized slušela ;)

    OdpovědětVymazat
  19. ACH JO, nechte toho už s tím HM! Jinak puknu závistí už jenom to vidím na tobě v kabince...:( :D

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní18/6/11 15:55

    na jaké škole jsi? a co bys chtěla dělat v budoucnu po škole?

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní:
    Studuji víceleté gymnázium.
    Do budoucna bych se chtěla zaměřit na obor mediální studia.
    Ale stále to není 100%. Mám v plánu ještě pár oborů, které se točí v podobné sféře. Jen to nechci zakřiknout. Už teď jsem nervózní z toho, že se nedostanu na vysokou.

    OdpovědětVymazat
  22. Taky mě neminulo Haemko :D. V kabinkách jsem byla asi 3 hodiny :D.. A to tílko smile je uplně krásné, u nás nebylo :(

    OdpovědětVymazat
  23. skvela kosela :)

    po prestávke som rozbehla nový blog, môžeš sledovať ak chceš :)
    http://thefashion-berries.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  24. Tílko je super :) Tu košily bych aspon trochu povolila, ale je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  25. Moc na košele nie som tato vyzerá fajn aspoň teda farebne ...no a ďakujem ta pekný komentár :)

    OdpovědětVymazat
  26. u vás je to ako zľava a u nás ako nový tovar :D neznášam naše h&m, ktoré je totálne pozadu :/

    OdpovědětVymazat
  27. mě se nákuphy na internetu vyplatí, nakupuju z 99% právě na MMB, takže poštovný je minimální
    kolikrát seženu věci, který bych nikde normálně nekoupila, my tady nic v okolí nemáme (kromě malýho sekáče) a do města vyloženě za hadrama se dostanu minimálně

    brala bych to tílko a kalhotky ;))

    OdpovědětVymazat
  28. Také jsem v H&M už ulovila teď ve slevách pár kousků :) a v pondělí se chystám na další kolo ... takže doufám, že tam bude co nejvíce visaček s cifrou 70káčé :D:D:D:D
    jinak k těm věcem ... já jsem právě opak miluju všechno oblečení volný! absolutně se necítím v něčem co je upnuté, ale moje mamka má třeba taky moc ráda vše upnuté :) je to inviduální no ...

    OdpovědětVymazat
  29. to znám, chodim na nákupy se stovkou v kapse:) což je fakt šílený, zvláště, když vidim něco úžasnýho!

    OdpovědětVymazat
  30. Ta košile je supr:) kolik stojí prosím?:)
    http://mumsaidicould.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. love that floral blouse <3 it looks wonderful on you!!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©