sobota

She is stupid!


Mám z dnešku poměrně příjemnou náladu. A to i přesto, že se mi povedlo vybít absolutně baterii u auta, takže mi nezbývalo nic jiného, než zavolat rodičům a oznámit jim, že mají nepovedené dítě. V čemž byl menší háček, protože jsem byla s kreditem absolutně na nule.
Sice jsem si zavolala od jednoho milého páru, ale maminka moc nepochopila, že když říkám:"potom mi zavolej na můj telefon.", znamená, aby mi rázem po ukončení telefonátu zavolala. Jenže ani po hodině jsem na telefonu neměla ani hlášku o zmeškaném hovoru. Po hodině a půl najednou začal konečně telefon vyhrávat.
Naši pro mě sice nakonec přijeli, ale další hodinu jsme se snažili dostat baterii z auta, protože jsem ji doslova vybila. A právě před pár minutami (ve 23:40) jsme dorazili domů...
No nevím, zda je čím se chlubit. Ale alespoň víte, jak můžete dopadnout, necháte-li svítit světla... (A to jsem si říkala, co to je za zvuk, když jsem z toho auta vystupovala)

Takže pro auto jedem až zítra a já se jen můžu přes noc modlit, aby se ta baterie dala nabít. 
A už zítra článek přímo z nákupů...nejen z parkoviště :)
edit (9:40): Už jsem doma i s autem...  :) Mám takovou radost. Ale za trest mě dnes čeká úklid a čistění auta... :) A slibovaný článek už brzy!
SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. To už je foceno tím novým foťákem ? :) a musela to být fuška, tak dlouho na ně čekat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky, super fotky. :)
    Ale chudáku. :// Snad se baterka bezproblemove nabije! Těším se na článek o nákupu :)

    OdpovědětVymazat
  3. jé, to jsi šikulka s tim autem :-) chi, stane se, já například mám řidičák od loňskýho roku listopadu a teď si dělám kondiční jízdy na vesnici - takže o tom každej ví. přišla jsem na jídlo tady do hospy a lidi: heeej, si nám tady zastavila dopravu na deset minut! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. :D Tak sis to vyřešila po svém a nakonec jsi jela :D Ty jsi tedy číslo...ještě že máš tak milé a schopné rodiče ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty jsi šikovná! :D Ale aspoň, že jsi mohla nafotit tyhle skvělé fotky! ;))

    OdpovědětVymazat
  6. RANDOM PICS!!
    def the ones i lvoe the most!!!
    lvoe converse too!!
    huge blog! i'm following you with google box!
    hope you'll do the same, just if you'll like mine :) sweet italian kisses

    Syriously in Fashion
    Facebook

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to nezávidím :| Ale chybami se člověk učí :)) A máš moc krásný botky ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Nám sa to stalo o štvrtej ráno keď sme celé uťahané išli z party 50 km od domova :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo tak to vůbec nevim,co bych dělala. :D

    OdpovědětVymazat
  10. DominikaColombova:
    no tak já měla vzdálenost domů téměř stejnou!

    OdpovědětVymazat
  11. děkuju :)
    to jsi teda šikulka, ale určitě při jízdě koukáš na značky a nevjíždíš do křižovatky, když nejsi na hlavní ... jako já!

    OdpovědětVymazat
  12. oh, poor.. :( ;* :)
    battery is now good? :)

    it's good - U are lucky form camera ^^

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©