středa

Smile You are Amazing DRESS


Tyto šatičky(dle vás tílko) jsem si nakonec pořídila. Stály mě pouhých 150korun. Takže i kdybych je měla nosit jako noční košili, nebudu litovat, že jsem si je pořídila. I s tímhle úmyslem jsem si je pořizovala.
A jelikož žádné dlouhé šaty nemám, tak na zkoušku jsou ideální. Tak uvidíme, zda-li propadne tužbě mít ve svém šatníku další.
Nejlepší je, jak se dotýkají úplně země... :D... V dešti to bude dva v jednom :D... A proč? Protože s nimi budu moct vytírat doma podlahu, aniž bych plýtvala vodou :D. Geniální!

Mimo jiné...asi bych se měla stydět, že Vám neodpovídám. Nestíhám, ale přesto se snažím odpovědět alespoň na velkou část komentářů :). Takže se Vám omlouvám!
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. haha, ty šaty jsou fakt bezva i na dvojí způsob :D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní22/6/11 15:52

    ty jsou boží! Seknou Ti

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou super, ale já bych si je asi nekoupila, protože moc obtahují postavu... :D Tobě moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. no nevím... moc se mi ty šaty nelíbí.. mně by se to líbilo jako krátké šaty. ale spíš je to proto, že se mi ten maxi trend prostě nelíbí..
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. s tou podlahou si mě rozesmala:D,proste jsou super.)

    OdpovědětVymazat
  6. Přemejšlela jsem, kam se takovýhle šaty nosí, a na polehávání doma vypadají fakt skvěle.) ven bych v tom asi neměla odvahu vylézt.)

    Ale schvaluju, taky jsem si nedávno koupila dlouhé šaty (a jsou dlouhé i mně se 176cm), a strašně mě baví, jak si je pořád přišlapávám.)

    OdpovědětVymazat
  7. taky jsem na ně koukala, ale nekoupila jsem je - mám jedny pruhované z loňska a až tak se mi na mně nelíbí (i když jsou opravdu pohodlné)

    OdpovědětVymazat
  8. ja som sa do dlhych siat zamilovala uz na jar, a tiez milujem pocit ze sa dotykaju zeme, ibaze ma vobec nenapadlo to setrenie s vodou, tak diki za napad :D aj tak neznasam umyvat podlahu :P

    a je fajn, ze mate v cesku vacsie HM, lebo u nas kopu veci ani nedostat :(

    OdpovědětVymazat
  9. hm.. tak ma napadá, či si si kúpila tie šaty predtým..:)

    OdpovědětVymazat
  10. Great dress!! that first picture is actually amazing! loving it!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou parádní! A to s tou vytřenou podlahou je dobrej postřeh, pobavil mě :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©