sobota

Strawberry cake RECIPE

V rámci situace na mých dosavadních stránkách se stěhuji sem i se svým posledním uveřejněným receptem :).  
Takže vítejte na mém novém blogu, na kterém budu přispívat tak, jako v předešlých měsících na thelifeofceady.blogspot.com
tak takhle bude dortík vypadat, budete-li netrpěliví a vrhnete se na něj dříve, než-li uplyne půlhodina.
Máte přebytek jahod a někdo od Vás z rodiny bude v nadcházejícím týdnu slavit narozeniny? Ano?
Pak je tento dort jeden z těch méně náročných, který máte během hodiny upečený a během dalších dvou hodin ztuhnutý a připravený přímo k podávání.

Na korpus budete potřebovat:
150 g nasekaných mandlí, 50 g hladké mouky, 30g celozrnné mouky, 90g třtinového cukru, 1 lžičku prášku do pečiva, 3 vejce, 120 g tuku na pečení, mandlovou tresť


žloutky ušleháme s cukrem, poté přidáme pár kapek tresti, mouku s kypřícím práškem a na závěr mandle.
Mezi tím si ušleháme bílky do tuhé pěny (doporučuji mít vejce vyndaná z lednice pár hodin před pečením)
Bílky jemně vmícháme ke směsi a vše přelijeme do vymazané formy na pečení korpusů. 
Pečeme na 180stupňů asi 25minut.

.......................................................................................................................

Na krém bude potřeba:
200 ml smetany ke šlehání, 400 g zakysané smetany, cukr podle chuti, 1 balíček želatinového ztužovače, 10 jahod + jahody na ozdobu, 1 balíček čiré želatiny


Nejdříve si ušleháme šlehačku, poté smícháme se zakysanou smetanou, dochutíme cukrem dle vlastní chuti.
Želatinový zužovač udělejte dle návodů a poté přimíchejte ke krému. Na závěr přimíchejte nakrájené jahody. Dort poté nechte ztuhnout v lednici.
(Já jsem kvůli přítelovi musela udělat výjimku, takže se před tuhnutím konala menší ochutnávka :D. V lednici mi krém hezky ztuhl, ale rodina se po něm mohla natolik utlouct, že jsem ani nestihla vyfotit tu ztuhlou verzi :D)


SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. ty jsi tak krutá:) člověk se snaží nějak udržovat postavu do plavek..a ty přijdeš s tímhle..málem jsem snědla obrazovku..mňam:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. mamka taky dělala jahodový koláč teď nedávno, sice trošku jiný a s nutelou, ale byl výborný! a tohle vypadá skvěle :)
    th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam ♥ škoda, že mám teď dietu :(

    OdpovědětVymazat
  4. zrovna ted jsem měla jahudky ze zahradky se slehackou!!!! yum, yum :))))

    OdpovědětVymazat
  5. Hi!! look so yumm-yumm! Your blog is just amazing! I am now following!!! Follow me?
    http://kassandra-beinstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi tak šikovnááá :)

    OdpovědětVymazat
  7. INA.T má pradku :DDD Ale vyzerá to neskutočne chutne : )

    OdpovědětVymazat
  8. hmm the outcome looks soo tasty :P
    Thanks for the recipe :)

    sauniya'
    xo

    OdpovědětVymazat
  9. hmm jahody :P

    http://thuy-onlineshop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©