úterý

STRAWBERRIES with milk


Jelikož je stále slunečno a teploty dosahují třiceti stupňů Celsia, jahodám jenom přeje, zatímco já nevím co na sebe, protože kalhoty jsou v tomhle počasí opravdu neúnosné. A každá další hodina strávená ve škole je neúnosnější, než-li ta hodina předešlá. Pomalu uvažuju o takovém tom větráčku na baterky, který se Vám v kabelce v tuhle roční dobu neztratí. Ale je pravdou, že možná by mi stačil kýbl vody, který bych na sebe dvakrát denně vylila a bylo by mi hej :).

Ale zpátky k jahodám. Asi jste čekali, že bych sem dala nějaký složitější recept, jehož by jahody byly právě tou hlavní složkou. V čem se nemýlíte. Ale času není nikdy nazbyt a na vykecávání potřebuji fotky, u kterých k receptu nebudu potřebovat psát návod jak, co připravit. Takže jahodový dortík zase někdy příště. 

Tentokrát moje nynější večeře, kterou svedu od té doby, co mě maminka jakou malou pozvala do kuchyně :).. 
jahody, trochu třtinového cukru a polotučné mléko
Doteď nechápu, jak to můj přítel může jíst s přílohou, a to s chlebem namazaným máslem.

SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Mňam hned bych si to dala! :)

    OdpovědětVymazat
  2. S chlebem s máslem? No to nééé :D

    OdpovědětVymazat
  3. mňamky, hned bych si dala :) ale teda s chlebem a máslem , fůůj :D

    OdpovědětVymazat
  4. jahody s mlíkem to je klasika! ten větráček jsem právě včera našla doma a vyměnila baterky a ta potvora stejně už nefunguje...wr

    OdpovědětVymazat
  5. Rozmačkané jahody s mlíkem sice moc nemusím, ale vždycky si vzpomenu na dětská léta, když jsem se po tom mohla utlouct! :-))

    P.S.: Na mém blogu probíhá první giveaway ;-) Zúčastni se, když budeš chtít!

    OdpovědětVymazat
  6. s chlebem a máslem?!!! :D:D:D zajímavá a nevšední kombinace :D:D

    OdpovědětVymazat
  7. Děláš mi chutě! Ještěže nám dnes mají přijít jahody ;))

    OdpovědětVymazat
  8. ježiši s přílohou v podobě chleba s máslem?:D:D:D to si snad děláš srandu, fuj!:D

    OdpovědětVymazat
  9. tedy... to jsem jediná, kdo tohle nejí a nikdy nejedl (ať už s chlebem nebo bez něj)? :) Já tohle jídlo nikdy moc nepochopila, radši si ty jahody rozmixuji úplně. Ale proti gustu ;)... Třeba jednou najdu odvahu a zkusím to.

    OdpovědětVymazat
  10. mňam! :D pravdepodobne zabehnem do obchodu po nejaké :)

    OdpovědětVymazat
  11. mám, ale nesnáším, když mám v tom koktejlu kousky jahod :D. Já nepiji ani džus dužinou :).

    OdpovědětVymazat
  12. to rozhodně ne :D. Mám to ráda. Zvláštní je k tomu chleba s máslem :D.

    OdpovědětVymazat
  13. v tom případě bych někdy ráda vás dva viděla u společné snídaně :D... to musí být docela vtipné debaty.

    OdpovědětVymazat
  14. popravdě jahody s mlíkem nesnáším, ale normálně jahody miluju :D

    OdpovědětVymazat
  15. Cože? On to fakt jí s chlebem namazaným máslem? :DD Jinak po jahodách s mlíkem bych se mohla utlouct :D

    OdpovědětVymazat
  16. já jím jahody jenom samotné, nesnáším cokoliv s jahodovou příchutí :D

    OdpovědětVymazat
  17. uááá, s chlebem? fuj, to taky nechápu,jinak u nás ještě před chvíli jahody teprve odkvetly, to nechápu, budou až tak za měsíc :D!

    OdpovědětVymazat
  18. Já momentálně držím jahodouvou dietu protože těch jahod máme tolik že nevíme co s nima, a já je jím na 100 různých způsobů ;)

    OdpovědětVymazat
  19. ale kneckebrot s lucinou a jahodama je dokonalej treba... ;o)

    OdpovědětVymazat
  20. hmmm I love strawberries, thanks for sharing :)

    OdpovědětVymazat
  21. klasika, kterou mám tak ráda :)

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní25/6/12 20:14

    s chlebem-už jsem myslela, že jsem jediná, která to jí na celém světě-prosím z které země pochází onen druhý?:o)))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©