úterý

Thank you


 Jsem moc ráda, že Vás je tu už 600 pravidelných čtenářů. To znamená, že bych vás měla zase něčím obdarovat. 
Jednu giveaway jsem dokončila asi před dvěma týdny a už abych zase chystala další :). To je ale otrava :D (dělám si srandu) ...
Promyslím, co Vám tedy koupím a můžete se na další giveaway těšit v nadcházejících dnech.

Zatím si tady udělám reklamu, kde všude mě můžete naleznout...
MŮJ OBCHŮDEK
MOJE FOTOGRAFIE
MOJE NIČEMNÁ VIDEA 
OTÁZKY OD VÁS, ODPOVĚDI ODE MĚ
MŮJ FACEBOOK
a to bude asi vše :) 
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. My děkujeme za ty skvělé články od tebe!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. aaano, dakujeme ze si jedinecna!!

    OdpovědětVymazat
  3. You look so pretty dear! I just love your hair ;-)
    x

    OdpovědětVymazat
  4. gratulujem ti :) ty si to zaslúžiš

    OdpovědětVymazat
  5. teda smaž to!...congratulation!:D

    OdpovědětVymazat
  6. jen tak dál. tvůj blog mám z těch méně-módních moc ráda :)
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Hrozně ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní21/6/11 21:52

    jsi krásná holka

    OdpovědětVymazat
  9. gratuluji! Jsi prostě úžasná, budeš jich mít miliony.. :)

    OdpovědětVymazat
  10. blahopřeju moc a moc! :) ty jo 600! tak at se to pořád jen zvyšuje! :)

    OdpovědětVymazat
  11. wow, 600, o tom si můžu nechat zdát, měla jsem sotva 60, než jsem odešla ze starého blogu :) kdo ví jestli jich někdy zase budu mít tolik. natož 600!
    nějak jsem stále nepochopila ten smysl giveaway... v čem tkví jeho tajemství?

    OdpovědětVymazat
  12. :D tady se někdo má! :) Drážďany :)...

    jé, tak se přidávám ke skupině gratulantů, rozhodně si takovou návštěvnost zasloužíš... a já se ráda přidám do GA :P ;D!

    OdpovědětVymazat
  13. What a nice hair color!!! you are so beautiful!!! have a nice day!


    visit us & follow if you like!♥

    UrbanCouture53.blogspot.com♥

    OdpovědětVymazat
  14. Bonjour!!!
    J aime ton style et le blog tres intéressante!!!
    Biz
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpovědětVymazat
  15. Moc ti gratuluji, na tvůj blog chodím strašně ráda, známe se už dlouho :) Strašně to letí, řekla bych že už 3 roky asi... :D

    OdpovědětVymazat
  16. great hair..

    xx

    m

    http://thisishowwerule.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. you really have the most amazing hair ^^

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©