pondělí

to Buy or Not to Buy

vzala jsem si zbytečně velké :D 
Dnes jedu na nákupy do Prahy, takže přemýšlím nad tím, zda-li si mám tyto šatičky ve slevě koupit. Nejsem si tedy jistá, zda-li ještě budou v Praze v nabídce, ale v Ústí jich měli ještě dost. Takže kdybych na ně narazila budu váhat stejně jako v pátek.
Zdánlivě vypadají jako sukně s tričkem, ale to je opravdu mýlka. Stojí pouhých tři sta korun, takže téměř za babku :). Tedy říká se to :).
Takže HOT or NOT?
Jednoduše si nejsem jistá... na fotce mám zbytečně větší velikost, ale o to tu nejde. Nakonec možná bylo dobře, že jsem je v tom obchodě nechala :). Jak se říká, dej na první zdání. A to jsem taky udělala.
SHARE THIS POST

39 komentářů:

  1. Na věšáku nic moc, ale tobě ohromně sluší!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, mně se moc nelíbí, ale pokud se líbí tobě, tak není co řešit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se líbí :) Vypadají zajímavě, půjdou hezky kombinovat :) můžeš je nosit na více způsobů a oranžová je moje oblíbená barva (navíc teď prý frčí :D).

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem pro koupi a také pro koupi své kamarádce :D Ne kecám...dnes jdu také po nákupech ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Když jsem viděla tu fotku jako miniaturu, tak to vypadalo, jako kdyby jsi nám ukazovala nějaké kraťasy :D :)

    Jako nevypadá to špatně. Ale já bych do toho asi nešla. Nejsou Ti velké?

    OdpovědětVymazat
  6. pro mě hot :)) ale koupila bych asi menší velikost

    OdpovědětVymazat
  7. Not. Podle mě ti zbytečně zkracují postavu. Leda k 10cm podpatkům :)

    OdpovědětVymazat
  8. vypada to zajimave :)

    http://thuy-onlineshop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. mě se moc nelíbí, možná menší by ti šli líp..

    OdpovědětVymazat
  10. Nee, jak bylo řečeno, zbytečně ti zkracují postavu a jsi v nich moc baculatá

    OdpovědětVymazat
  11. NOT :( nemá ráda tady ty sešívaný věci dohromady, dělá Tě to malou a k tomu širší a to je škoda, radši si kup ve slevě jiný ;) v H&M mají plno věcí ve slevě teď ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní20/6/11 14:15

    vypadáš jak strýček pompo

    OdpovědětVymazat
  13. mne osobne sa páčia! aj som si ich sama chcela kúpiť ale mne by nepristali tak dobre.. ale myslím, že pokiaľ nad nimi stále uvažuješ, tak ich kup :)

    OdpovědětVymazat
  14. Podľa mňa nie, ale je to na tebe : )

    OdpovědětVymazat
  15. No za 300,- nekup to :)
    A menší neměli?

    OdpovědětVymazat
  16. tyjo, nic pro mě ale jsou skvělé :) pokud se v nich cítíš, tak si je vem :)
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. myslím, že ne... Jsou zvláštní...;)

    OdpovědětVymazat
  18. Podľa mňa hot sú pekné :)

    OdpovědětVymazat
  19. jestli na ně furt myslíš tak si je kup, aspoň já to tak mám. Když si něco nekoupim a pak na to pořád myslim, tak je to znamení, že si to mám koupit.

    OdpovědětVymazat
  20. Mně se celkem líbí (hele, u nás (Brno) v H&M jsem je neviděla!), ale ta jakoby sukně mi příjde taková hmm... nevím jak to říct, ale sluší ti a možná v menší velikosti by vypadaly ještě líp ;)

    OdpovědětVymazat
  21. v menší velikosti určitě!)

    OdpovědětVymazat
  22. Jsou super, jdi do nich! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak třeba já bych do těchto šatů nešla... Ale je to pouze věc názoru.

    OdpovědětVymazat
  24. vzala jsi to nakonec, anebo ne? já bych si to nekoupila, moc se mi to tedy nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  25. ak si ich nekúpiš teraz, tak potom už nemusia byť. a to, že nad nimi premýšľaš znamená, že sa ti páčia len si si neistá :D:) ak budeš pracovať v teplákoc, kraťasoch, tak aspoň potom sa môžeš pekne upraviť a vychutnať si zvyšok dňa v týcho šatách :)

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní20/6/11 18:54

    rozhodně not.

    OdpovědětVymazat
  27. Hele nějak se mi moc nelíbí..:/ Zdá se mi že se trochu bijou s tvojí hlavou :D :)

    OdpovědětVymazat
  28. určite áno! o číslo menšie ale.) ber kým sa.)

    OdpovědětVymazat
  29. tieto šaty mám v modrom a s pásikavým vrchom :)u mňa to bolo tiež najskôr nerozhodné..ale neľutujem-zbožňujem ich :)

    OdpovědětVymazat
  30. ja som si skúšala biele s oranžovým, ale na mne sa mi nejak nepozdávali, prišli mi kúsok neforemné :)

    OdpovědětVymazat
  31. ..hm. asi nie... radsej sa pozri po upnutejsej samostatnej sukni a do nej sup tricko.. bude to lepsie.. mojmu oku sa tak zda :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Mně se ty šaty líbí :)! Tak jak jsi se rozhodla? Koupila sis je nebo ne? ;)

    OdpovědětVymazat
  33. Anonymní25/3/12 16:08

    jaká je to velikost?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to 38ka :-)
      Teď mi jsou ty šaty už moc velké :), loni to ještě bylo celkem akorát :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©